Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

60 Minutes sänder Apple-special

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det amerikanska tv-programmet 60 Minutes har sänt en Apple-special med intervjuer med flera Apple-chefer. Se klipp från inslaget på nätet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-12-22 13:24

Kan ses på Nätet, men var? En länk till artikeln finns, men inte till intervjun. Det kanske kostar pengar att se den, då borde det framgå, tycker jag.

Ursprungligen av kenjon:

Kan ses på Nätet, men var? En länk till artikeln finns, men inte till intervjun. Det kanske kostar pengar att se den, då borde det framgå, tycker jag.

Här har du ett videoklipp från CBS iallafall, tror det är den som det syftas på. http://www.cbsnews.com/news/60-minutes-apple-...

Ursprungligen av kenjon:

Kan ses på Nätet, men var? En länk till artikeln finns, men inte till intervjun. Det kanske kostar pengar att se den, då borde det framgå, tycker jag.

Klipp från inslaget finns inbakat i den länkade artikeln, men jag hade problem att få dem att spela i Safari. Fungerade i Chrome dock. Jag har också korrigerat ingressen lite så att det blir tydligare att hela inslaget inte ligger ute på nätet.

CBS envisas med att göra det svårt att se deras videoklipp. Någon gång kanske de förstår storheten med tjänster som Youtube.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-12-24 10:25
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-12-24 14:41

Att de inte fungerar i Safari är ju lite .... skumt.

Funkar bra för mig - använder bara Safari.

Ursprungligen av kenjon:

Att de inte fungerar i Safari är ju lite .... skumt.

  • Medlem
  • International user
  • 2015-12-28 17:43
Ursprungligen av Demiurgen:

Funkar bra för mig - använder bara Safari.

Högerklicka där videon borde spelas välj inspect element, kopiera innehållet där till en text editor. Sök och ersätt \ med inget.

Sök efter .mp4 det finns några att välja på, det är länkarna för olika video storlekar.

Markera .mp4 och det som finns framför tills det första http, kopiera det över till din webläsare.

Då kan man se 60 minutes, utan reklam eller annat störande.

Detta gjorde jag då det inte fungerade med chrome i en windows burk.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-12-28 18:36
Ursprungligen av juanito:

Högerklicka där videon borde spelas välj inspect element, kopiera innehållet där till en text editor. Sök och ersätt \ med inget.

Sök efter .mp4 det finns några att välja på, det är länkarna för olika video storlekar.

Markera .mp4 och det som finns framför tills det första http, kopiera det över till din webläsare.

Då kan man se 60 minutes, utan reklam eller annat störande.

Detta gjorde jag då det inte fungerade med chrome i en windows burk.

Tack, underbar instruktion!
"It takes only 60 seconds to tune in to 60 minutes" /CBS

1
Bevaka tråden