Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Galaxy Tab S5e – våra intryck

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under MWC har vi fått tillfälle att kika lite närmare på några av de produkter Samsung avtäckte förra veckan, inklusive deras billiga surfplatta Galaxy Tab S5e.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2019-02-26 21:49

Tack för en bra genomgång, letat efter en ersättare till min S2:a och den här kan vara ett vettigt alternativ! Håller med om att det i Androidvärlden är surfplattorna bortglömda..

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-02-27 10:41
Ursprungligen av marlar:

Tack för en bra genomgång, letat efter en ersättare till min S2:a och den här kan vara ett vettigt alternativ! Håller med om att det i Androidvärlden är surfplattorna bortglömda..

Kul att det uppskattades! Tab S5e var förvånansvärt lätt, jag kunde utan problem vila plattan på lillfingret när jag skulle testa om den var smidig att använda som läsplatta. Samsung kommer också släppa en variant av Pogo-stället som de släppte till Tab S4. Den laddar plattan och plattan går också över i ett skärmsläckar-läge där klockslag och annan information visas. Klart trevligt! Hur Tab S5e presterar kunde vi tyvärr inte få någon direkt känsla för under vår korta sejour med den i montern, men det lär nog vara tillräckligt för de flesta behov man har med en "vanlig" surfplatta.

Samsung Pogo Dock-stället för Galaxy Tab S4, bild från vårt test.

1
Bevaka tråden