Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Lustigt då Apple alltid påpekat att beta-versionerna nästan garanterat innehåller fel och även saknar viss funktionalitet. Apple har alltid sagt att du inte ska installera betor på produktionsmaskiner.
Brukar få uppmaningar att uppdatera. Just nu t ex på min mobil står det att programuppdatering 12.3.1 kommer att installeras i kväll. Är det den som är beta? vill i så fall stoppa det.
Brukar få uppmaningar att uppdatera. Just nu t ex på min mobil står det att programuppdatering 12.3.1 kommer att installeras i kväll. Är det den som är beta? vill i så fall stoppa det.
Att det fanns dessutom olika betor hade jag inte heller någon aning om. Det borde dom väl få betalt i stället. Men säkert kul för många att leka i denna sandlåda. Tacksam i alla fall att dom ställer upp så att användarna får rediga fungerande versioner.
Att det fanns dessutom olika betor hade jag inte heller någon aning om. Det borde dom väl få betalt i stället. Men säkert kul för många att leka i denna sandlåda. Tacksam i alla fall att dom ställer upp så att användarna får rediga fungerande versioner.
Utvecklarbetor, som denna är, är till för att de som utvecklar program (appar) skall kunna testa sina appar innan den skarpa versionen av OS:et släpps. Att det kostar pengar är för att man bla. får möjlighet att ladda upp sina program till Apples appstores.
Tusenlappen för att utvecklarkonto är en försvinnande liten kostnad för en utvecklare per år. Tycker det är suveränt att få tillgång till AppStore för 30% av app-priset. Det är ETT ställe för en utvecklare att nå ut till samtliga iOS-användare på planeten.