Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HP Photosmart 435

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har lurat på kompakt-loppan HP Photosmart 435 (3.1 mp, 5x Z, USB 2.0).

Krängarna verkar kriga lite' på'ren, inför köpmåna'n. Såg lock-stickern 990:-, här i Grosse-Fjollträsk-regionen, förra veckan. Listpriset från draken ligger väl runt 1800:-.

Har någon vänlig fellow member någon erfarenhet / avskräckande track record/ snäll kommentar/ dryg kommentar / förslag till alternativ / i cheap-trick-prisklassen (runt lusingen)..?

Ska bara ha den till bus-enkla epa shots...

Thnx in Advance!

Rättelse: 5 Mpix, INGEN ZOOM. Usel ljusstyrka. Titta-tryck, knappast några manuella val.

HP är inget toppmärke, och det där är inte någon av deras bättre. Räkna inte med att det går att ta vettiga bilder när det inte är solsken. Varning för dålig batterilivslängd.

Acceptabel leksak för en tusenlapp kanske, men ska du inte lägga upp tvåtusen och få nåt lite mer användbart?

Läs recension här:

http://www.mymac.com/robertson/photosmart_11.10.03.shtml

Tack för respons, kommentar & recensionslänk!

Måste tyvärr hålla i *lilla pluskan*, varför priset spelar stor vikt. Blir dock klart avskräckt av omdömena. Antar att en Nikon CoolPix 2100 är ett bra val på dryga 2 loppor (2163:- som bäst på Pricerunner, denna dag). Ev kommentarer till just denna Nikke-modell välkomnas.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Henry4dAce
Måste tyvärr hålla i *lilla pluskan*, varför priset spelar stor vikt. Blir dock klart avskräckt av omdömena. Antar att en Nikon CoolPix 2100 är ett bra val på dryga 2 loppor (2163:- som bäst på Pricerunner, denna dag). Ev kommentarer till just denna Nikke-modell välkomnas.

Jag har inte provat den, men både den och den liknande 775 (ännu lite billigare) ser ut som väldigt mycket bättre kameror, mycket mer bild per krona tror jag.

Intressantaste under eller runt 2000 tycker nog jag är dels nämnda Nikon-kameror och dels Canon A60. Den tar sej under 2000 som billigast (och minskar hålet i din budget en liten aning i alla fall). Billiga minnen, billiga batterier! Jag har provat storebror A70 och det var mycket trevligt. Recensioner är lätta och hitta och säger genomgående "köp en sån här!"

Varmt tack för ytterligare comments. Ska kolla in de nämnda.

1
Bevaka tråden