Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

beställa en bok

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som har lyckats beställa en bok from Iphoto i Sverige ?
Hur mycket kostar det ?
Är det Iphoto 4 ( ilife versionen ? ) som gäller ?

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2004-05-08 18:44

ca. 30 kr per sida plus frakt kostar det (min 10 sid) och ja du måste ha iPhoto 4

Ok . det blir mao ganska dyrt , om man vill göra en 20 sidors bok ( sorlek A5 ? ) , så gå det på 600.-
Tog det lång tid ?

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2004-05-08 21:03

Vet inte, beställde i veckan och har inte fått boken ännu, frakten gick på 70 pix nånting.

Jag försöker göra ett album också, men nåt måste vara fel. Jag kan fixa till sidorna och förhandsvisa och allt är ok. Men sen när jag trycker Beställ bok så jobbar burken några sekunder, men sen händer inget mer. Jag får inte upp nån mer ruta, INGET händer. Likadant när jag ska beställa vanliga kopior.

Vad kan detta bero på?

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2005-02-06 00:41

Väcker den här gamla tråden eftersom jag är nyfiken på om någon beställt och fått en bok från iPhoto? Har nya iPhoto 5.0 och har just upptäckt funktionen som verkar perfekt för såna som mig som aldrig får till ett fotoalbum annars.. Vad kostar det?

  • Medlem
  • Oslo
  • 2005-02-06 02:32
Ursprungligen av gurne:

Väcker den här gamla tråden eftersom jag är nyfiken på om någon beställt och fått en bok från iPhoto? Har nya iPhoto 5.0 och har just upptäckt funktionen som verkar perfekt för såna som mig som aldrig får till ett fotoalbum annars.. Vad kostar det?

Om man söker så finner man.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-09 22:38

Beställde en mellan bok med mjuka pärmar (25sidor) den 25/1....står fortfarande son "trycks" på status.

Använder iLife 05 och sidorna ör 15*20 cm..Betalade 180 kr ink moms och frakt

1
Bevaka tråden