Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

My downloads funkar inte

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2004-07-09 12:28

Jag tänkte hålla en text öppen på nätet genom att använda My downloads på .Mac, men jag kan inte få det att funka.När jag har markerat dokumentet och klickat på choose så kommer titeln upp, men inte ikonen. Om jag då klickar på load down visas My downloads template. Det går inte att komma åt min text. Jag har den på Public på iDisk. Eftersom man lär ha den här tjänsten för att den ska funka så måste jag väl göra något fel. Någon som använder My downloads som kan ge någon vägledning? Mycket tacksam.

  • Medlem
  • 2004-07-09 14:12

Det strulade för mig med, använde safari, men om jag öppnade Explorer och provade så kunde jag se filen. Fungerade även sedan jag startat om safari, kanske nån skum bug eller ren tillfällighet.

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2004-07-09 19:15

Ursäkta om jag frågar väldigt enkelt och grundläggande. Är det meningen att det dokument jag har valt ska synas direkt på skärmen när jag klickar download - min text, exempelvis, kunna läsas direkt? Eller förbiser jag nånting som ska göras mer än "choose"?

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2004-07-10 19:06

Kom på att det funkade för mig om jag rensade Safaris cache och skrev dokumentets titel med en sorts bokstäver - versaler.

1
Bevaka tråden