Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skype Beta

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har sett att betan av skype har börjat figurera lite mer frekvent på nätet nu.

Någon mer som provat?

Funkar mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra, får bara hoppas att den fulla versionen kommer snart så man kan ringa till "riktiga" telefoner.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-08-15 23:28

Var kan man tänkas kunna hitta denna omtalade beta-version?

Ursprungligen av LeBigMAC:

Har sett att betan av skype har börjat figurera lite mer frekvent på nätet nu.

Någon mer som provat?

Funkar mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra, får bara hoppas att den fulla versionen kommer snart så man kan ringa till "riktiga" telefoner.

Det funkar bra att ringa med den till pc och mac datorer. Kompisen har provat att ringa från pc till min telefon och det var som att ringa utomlands. Lite fördröjning, men klart godkänt.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-08-16 10:45
Ursprungligen av Mats Börjesson:

Det funkar bra att ringa med den till pc och mac datorer. Kompisen har provat att ringa från pc till min telefon och det var som att ringa utomlands. Lite fördröjning, men klart godkänt.

Again, var får man tag på denna beta-version?

Ursprungligen av Spiken:

Again, var får man tag på denna beta-version?

Jag skickade PM till dig igår med adressen. Skickar igen.

  • Medlem
  • Oslo
  • 2004-08-16 12:27

Dock funkar inte sök funktionen för mig! hade skype på en PC till i våras men har glömt bort mina vänners Skype ID, och jag kan inte söka med Mac betat, kan ni???

Jag kan söka. Men jag har inget speciellt att söka på...
Känner inga som använder Skype inte ens mina PC vänner.

Ska förtydliga jag kan söka på almänna uppgifter inte med en specifikt namn... har ett jag testat med och det fungerar inte.
Ge mig något som jag vet finns så ska jag testa att söka.

  • Medlem
  • Oslo
  • 2004-08-16 14:47
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Jag kan söka. Men jag har inget speciellt att söka på...
Känner inga som använder Skype inte ens mina PC vänner.

Ska förtydliga jag kan söka på almänna uppgifter inte med en specifikt namn... har ett jag testat med och det fungerar inte.
Ge mig något som jag vet finns så ska jag testa att söka.

Ja du har rätt det gick att söka i allmänna men jag ville ju hitta en som jag redan visste lite mer om så jag prövade inte. Om du vill testa finns jag på Kent_Venera.

1
Bevaka tråden