Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Älvan gillar Indigo

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2005-01-24 17:47

Hej alla.

Tankte vara artig och presentera mig. Jag ar oerhort glad att jag har hittat hit. Det kommer att bli oumbarligt for en mac-nolla som jag. Jag hoppas att ni kommer sta ut med mina fragor som antagligen kommer regna in framover. Eller naja, nar jag behover fraga nat iaf

Jag har lagt vantarna pa en gammal ibook 366 MHz dasslocksvariant i den vackra fargen indigo.
http://lowendmac.com/pb2/ibook2.shtml

Det ar min forsta barbara, och min forsta mac. Som student tankte jag att jag ville ha nagon trevlig och inte alltfor tung barbar dator med bra batteritid som ordbehandlare och surfdator. Ska bli jattespannande att fa lara kanna en mac den har gangen. Blir kanske en akta switcher av mig, vem vet. Jag har redan foralskat mig i Mac Mini oxa - den ar ju sa sot. Kanske aker pc:n ut framover!

*vinkar till alla*
/aelva

Välkommen. Inga frågor är för dumma och folk hjälper gärna till, men kom ihåg sökfunktionen.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-01-26 14:31

Jajjeman, det ar just vad jag dedikerat mina dagar till just nu. Soka och lasa och lara

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2005-01-26 14:35

Jag gillar också indigoblått. Synd att inte Apple har byggt fler datorer i den färgen istället för bara grått och vitt.

<skriver detta på en iMac DV+ indigo>

1
Bevaka tråden