Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Waveburner Pro, var finns den???

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-08-22 20:57

Såg just att Apple tydligen uppdaterat Waveburner Pro, en application jag länge önskat OS X kompatibel. Jag kan dock inte hitta själva applicationen någonstans. Är det möjligen så att Waveburner Pro har blivit en integrerad del av Logic?

Du anade helt rätt
Waveburner Pro ingår i Logic Pro paketet. Första Os X versionen var katastrofal, instabil och oanvändbar.
Version 1.1 är däremot kanon.

  • Oregistrerad
  • 2005-08-22 22:39
Ursprungligen av EricBradley:

Du anade helt rätt
Waveburner Pro ingår i Logic Pro paketet. Första Os X versionen var katastrofal, instabil och oanvändbar.
Version 1.1 är däremot kanon.

Hur lättanvänt är Logic? Det är antagligen överkurs för min del då jag ialla fall primärt bara skall köra tvåkanals inspelningar i stereo. Jag hade tänkt använda BIAS Peak, men då jag såg Waveburner blivit uppdaterat, som jag förstod det var ett mkt bra program under OS 9, undrar jag nu om kanske Logic med Waveburner kunde duga lika gott, så får man ju så mkt mer funktionalitet för framtiden om det skulle behövas.

Någon som använder Logic för att lägga ljud på DV?

Soundtrack Pro är grejen om man ska ljudlägga film. Grymt! Ej att förväxlas med gamla soundtrack.

1
Bevaka tråden