Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ska vi höja våra förhoppningar och skvallra om PT 7?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-17 23:36

Ja, strax är det då dax för ytterligare en uppdatering som kommer förändra hela våran tillvaro. Det kommer pirra under installationen, vi kommer njuta av förbättringarna och gråta över krasherna.

Vad tror ni att denna uppdatering kommer innebära? Integrerat stöd för de nya virituella instrumenten? Höjs systemkraven?

http://digidesign.com/pt7intro/

Jag känner mig mest vimmelkantig. Jag hoppas att jag kan fortsätta vara kompatibel med min iMac G4. Införskaffade en extern FW-hdd för säkerhets skull idag. Jag är så nervös att jag köpte ett paket cigg fast jag inte röker egentligen.

Höhöh.. är du kompatibel lille vän?

  • Oregistrerad
  • 2005-10-16 21:39

Haha, tokar!
Jag tror det kommer att bli jättebra jag. Frågan är om man ska lägga ut massa pengar och få de där extra pluggarna också? Då måste jag köpa en iLok dessutom

Ursprungligen av JonesH:

Haha, tokar!
Jag tror det kommer att bli jättebra jag. Frågan är om man ska lägga ut massa pengar och få de där extra pluggarna också? Då måste jag köpa en iLok dessutom

Jag tänker köpa med pluggarna. Känns ganska biligt, en hundring per plugg. Slightly rude compressor och den emulatorn av analoga EQ känns rätt och fett.

Fan. Jag måste också ha en iLok.

1
Bevaka tråden