Nja, det finns en annan lösning på hela problemet. Jag hade själv samma problem att logga in, men efter lite exprimenterande så kom jag på hur man åtgärdade det.
Om man har har IE 6.0 svensk version gör man så här:
1. Gå in på menyn Verktyg -> Internet alternativ
2. Klicka på fliken "Sekretess"
3. Kicka på Avancerat
4. Bocka för "Åsidosätt automatisk cookie-hantering". Så under rubriken "Cookies från tredje part", markera alternativet "Fråga".
Prova nu att logga in på 99mac.com igen. Nu kommer du bli tillfrågad om du vill acceptera tredje-parts cookies. Välj då alternativet "Tillåt cookie", samtidigt som du bockar för "Använd mitt svar för alla cookies från den här webbplatsen". Nu ska problemet vara åtgärdat!
Om du går in i igen i menyn Verktyg -> Internet Alternativ och sedan klicka på fliken "Sekretess", så kan du klicka på en knapp som heter "Redigera". Där ska nu "99mac.com" ligga och vara inställäd på "Tillåt alltid".
Jag tror även att det går att lösa problemet genom att skriva in sitens URL manuellt här, och sedan klicka på knappen "Tillåt".
Givetvis funkar även detta tips till andra siter, som man har problem att logga in på. T ex hade jag även problem att logga in på MacWorlds forum.