Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program för möblering i hemmet sökes

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-05-14 18:03

Jag och min fru försöker komma på det ultimata sättet att möblera så vi funderar på att skaffa ett bra program att rita upp lägenheten i.
Dessutom vill vi kunna rita upp möbler och så, så vi senare kan se hur det blir på datorn....
Har ni några bra tips på sånna program?
Det får järna vara billigare än dyrt att köpa

  • Medlem
  • 2006-05-14 18:10

Jag fixade något liknande i sketch up, som är rätt lättarbetat. Goggle har köpt upp det programmet och släppt en gratis version till Windows, ska komma en mac version, men vet inte när.. men man kan nog få tag på en äldre version.

  • Oregistrerad
  • 2006-08-09 19:48
Ursprungligen av garda:

...ska komma en mac version, men vet inte när..

Finns att ladda ner nu när jag kollade.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-05-14 20:10

Aha! det låter intressant

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-05-14 22:33

Det var ju rätt enkelt att göra rätt coola saker... men finns det inget som är gjort just för möblering och uppbyggnad avv ett rum? Som är ännu enklare eller mera just för den saken?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-05-15 00:46

Boconcept har nått program på deras hemsida... PC only...

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-08-09 21:18
Ursprungligen av Khayman:

Jag och min fru försöker komma på det ultimata sättet att möblera så vi funderar på att skaffa ett bra program att rita upp lägenheten i.

Puh...av rubriken att döma lät det som om du trodde det fanns program som flyttar runt själva möblerna. Vilket naturligtvis finns när barnbarnen sätter bo....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-09 21:40

Hittade Microspot Interiors på versiontracker. Men det har fått dålig kritik och kostar en del.

1
Bevaka tråden