Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MP3-spelare som uppdaterar låtlistan automatiskt?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjo!
Kan nån tipsa om nån schyst spelare som automatiskt lägger till alla låtar som allteftersom läggs i en mapp till en spellista?
XP, är vad som gäller!

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2006-04-21 21:31

iPOd?

Näää ... Alltså soft! I mitt windows XP

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2006-04-21 23:26

åjjdå...

MP3Weasel gör NÄSTAN det du frågar efter (och en massa annat). Grejen med MP3Weasel är att du får trycka på knappen "Update database" för att, ja just det, databasen med låtarna skall uppdateras.
Tyvärr är MP3Weasel numera helt övergivet av utvecklaren Bulletproof Software, vilket är mycket synd. MP3Weasel har en del smarta funtioner för just spellistor som jag inte hittat i andra spelare.
Ta en titt på demoversionen . Passar det dina behov så får du väl leta upp en crack. Själv köpte jag en licens innan det "försvann" från utvecklarnas produktlista.

Winamp gör det. bara att ställa in i winamp librarry. busenkelt. behövs inget jävla wannabeamac grej för det.¨'

slipper trcka på nån jävla knapp. bara att ställa in hur ofta det ska uppdateras.

ipods bör dö btw. maken till överskattad pryl liksom

  • Medlem
  • International user
  • 2006-04-22 07:58

thomasjaldemark: Hmm, fast har du tänkt färdigt? Det stämmer att man kan ställa in så att Winamps Media Library scannar av de tillagda katalogerna kontinuerligt, men de åker ju inte automatiskt in i playlisten för det? Det är ju en aktiv handling från användaren att man ändrar i/uppdaterar en playlist - går det att automatisera i Winamp?

  • Medlem
  • 2006-04-22 08:31

Vet inte om man kan få itunes att själv hämta låtar från en mapp, borde gå på nåt vis.
Sen kan man använda en smart spellista, t.ex. lägga in låtar som har tillkommit i bibloteket efter ett visst datum.

1
Bevaka tråden