Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det är nog tyvärr så. Det jobbas bakom kulisserna på ett nytt och bättre publiceringssystem, så innan det är på plats så ser det tyvärr ut som vi får vara utan vettig förstasida.
För min del skulle det räcka om man kunde ställa in så att man får "Nya inlägg"-sidan som startsida - för det är den jag alltid går in på först numera...
Eftersom det är Martin Björnström som äger 99musik, betalar server och trafik så kommer det inte kunna hända något föränns han har bestämt sig hur det nya "nyhetssystemet" ska se ut eller ifall det ska testas något annat. 99mac är ju hans skötebarn och inte ens där finns en förstasida just nu. Så länge det inte har hänt något där så gissar jag att det inte kommer hända något här.
vi är några stycken som tänkte starta ett nytt forum, som ska heta firstpage99 ... och ha en skitkool startsida, med skrik och gratis sprit... häng me dit istället...
HEHEHE
---
"du är aldrig tuffare än ditt nyrengjorda totalrensade MKB-1000"