Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stänga av alla plugins på en channel

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-05-17 21:54

Finns det något kommande för att stänga av (blått blir grått) alla plugins samt instrument på en channel? Alltså en super alt-klick!

Ursprungligen av torsig1967:

Finns det något kommande för att stänga av (blått blir grått) alla plugins samt instrument på en channel? Alltså en super alt-klick!

Nej inte vad jag känner till. Denna funktion hoppas jag dyker upp väldigt snart, för det vore väldans bra...

Om ni tänkt skicka en request till apple om det så tycker jag att ni ska fundera på om det inte är smidigare att kunna köra bypass on/off genom att typ alt-klicka på bara en plugg i taget. Lättare då att tysta ner enbart de som ska tystas ner.. och hur ofta har man så många pluggar på en kanal så att det blir jobbigt?

Så fungerar det iaf i digital performer.. och jag använder den funktionen väldigt ofta för att växla mellan olika pluggar osv.

Eller är det bara en "hård" mute (alltså som stänger ner pluggarna helt) ni är ute efter? Det måste väl finnas?

1
Bevaka tråden