Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Yamaha VL70

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-10-05 00:32

Hej Allihop!

Mitt namn e Ziko,och jag e nybörjare med midi,tidigare va det live som gällde...
Undrar bara om nån har mjukvaran Yamaha VL70???

Jag har lite smarriga grejer som vi kan byta..

Ha de.....
/Ziko

• Medlem
  • International user
  • 2006-10-05 01:58

Välkommen hit Ziko.

Är inte Yamaha VL70-m hårdvara i högsta grad?

Ursprungligen av encore:

Välkommen hit Ziko.

Är inte Yamaha VL70-m hårdvara i högsta grad?

VL70 finns som mjukvara också, Encore. Vet dock inte hur den står sig till de övriga i familjen, men förvisso är VL-70m också något av ett budgetalternativ så som jag förstått det.

• Medlem
  • 2006-10-05 07:50

Ziko: Som jag tolkar det så vill du byta piratkopierat material. Det pysslar vi inte med här på 99musik. Ber dig därför att inte ställa liknande frågor igen.

Har jag missuppfattat ditt inlägg så ber jag om ursäkt.

• Medlem
  • 2006-10-05 18:25

hej igen!

Sorry Moderator borde ha skrivit lite bättre...
Själv är jag med i en annan musik-forum och vet om att pirat-kopior sysslar vi inte me i Forum,Speciellt Seriösa forum som denna...
Borde ha skrivit lite tydligare

Söker nämligen ärlig mjukvara för VL70,det ska finnas,Visst VL-70 kanske inte är av bästa kvalitet,men jag behöver ett fiol ljud som kan modifieras och bli riktigt bra..
Eftersom jag sysslar med orientalisk musik,ni vet Magdans-kebab-ont i magen Musiken,ni har säkert hört det nån gång,he he...Iallafall så passar det ljudet in i min värld av musik...

Snälla om nån av er vet hur jag får tag i en begagnad mjuk eller hårdvara, så snälla säg till...
Nä nu måste jag gå dansa lite magdans he he ..

Ha en bra dag/Kväll...

Menar du editorn till VL70? Hör med Yamaha, de borde veta hur man får tag på den.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2006-10-05 22:02

Det ryktades om det ett bra tag i alla fall, men det kanske bara är editorn man sett? Annars finns det ju VL som nån extra bräda till S-serien, eller hur var det?

Kan inte hjälpa tyvärr, men hursomhelst; välkommen hit Ziko!

• Medlem
  • 2006-10-07 16:38

Tack så mycket för svaren....Fan va bra forum...
Jag ger nog upp software,men är det nån som har hårdvaran att sälja??

Need it Badly.. )

1
Bevaka tråden