Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gammal iPod blev en ny!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-12-13 22:34

Jag vill bara berömma Apple-support. Jag skickade in min iPod eftersom den hade problem med får låg batteritid. Den var repig och ful när jag skickade in den. Och nu när den kom tillbaks med DHL till dörren en vecka senare så var det en helt ny iPod, helt inslagen i plast och allt. Mycket trevligt.

Jag kan bara berömma den enormt bra supporten jag får på en mp3-spelare. Undrar om Creative och andra är lika trevliga och skickar ut bud för att hämta och lämna en reparerad enhet?

Exakt samma sak hände mig igår. (13/12). Jag hade skickat in min Ipod pga för dålig batteri-tid och fick en (till utseendet ny) Ipod levererad utav DHL till dörren.

Min gamla var så sliten och blåfärgad pga en trasig penna i samma ficka, men nu så var den......alldeles, alldeles underbar.

Tack Apple vilken julklapp!

• Medlem
  • 2002-12-14 00:46

hoppas att det går lika bra för mig...
skickade min torsdags. repig och ful, men framför allt lite dåligt batteri. hoppas på en ny i nästa vecka...

jag kommer dock inte vara i min lägenhet under julen så det är risk att jag missar DHL när dom kommer hit. kommer det att vålla några problem tror ni?

/majk

OK, ni som fått er älskling utbytt nu då — upplever ni att batteritiden är drastiskt bättre? Det gjorde nämligen _inte_ jag. Det kom fortfarande långt ifrån upp till de ursprungliga 10+ timmarna, så jag nedgraderade mig till 1.1 och levde därefter lycklig i alla mina dagar.

• Oregistrerad
  • 2002-12-30 19:38
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: hedelina:
OK, ni som fått er älskling utbytt nu då — upplever ni att batteritiden är drastiskt bättre? Det gjorde nämligen _inte_ jag. Det kom fortfarande långt ifrån upp till de ursprungliga 10+ timmarna, så jag nedgraderade mig till 1.1 och levde därefter lycklig i alla mina dagar.

Jag tycker att batteritiden är precis lika kass på den nya jag fick som på den gamla. Jag hittar inte version 1.1 någonstans på nätet. Kan jag få den av dig?

1
Bevaka tråden