Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har du sett en iPod i media? Var?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En gammal diskussion i nytt utseende. Jag start den. Hmmm inte vad jag brukar göra men men...
Jag såg en iPod i media igår.
I Jennifer Lopez video "Jennie from the block" eller vad den heter... Inte min musik smak men hon fick lite tid av mig igår eftersom hon dansar runt med en iPod.

Har ni sett någon någonannastans?

Berätta!

  • Oregistrerad
  • 2003-01-15 00:25

kanske inte heller så superkul, men jag vill minnas att Will Smith har en ipod. Det var på nått "cribs" liknande program, och han tappade den i asfalten in under hans jeep... han blev rätt knäckt.. så han verkade vara rädd om den..

iPoden förekommer flitigt i Phil Collins senaste musik-video, "Can´t stop loving you"

Finns för allmän beskådan här!

/M

  • Medlem
  • 2003-01-15 10:04

Såg att en av killarna i jackass hade en ipod när de hade nån gala.

/Johan

Den fina flikkan som Olle länkade till för ett tag sen poserade så nätt med en iPod.

  • Medlem
  • 2003-01-15 19:02
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: AUTOMATTI:
kanske inte heller så superkul, men jag vill minnas att Will Smith har en ipod. Det var på nått "cribs" liknande program, och han tappade den i asfalten in under hans jeep... han blev rätt knäckt.. så han verkade vara rädd om den..

Ja det gjorde han... Det såg jag! Han blev typ arg eller nåt.. :S

Det finns en video med ett par NBA-spelare som åker till en Apple Store och köper varsin iPod. Hur de fick råd med en 10GB-modell kan vi alla bara spekulera i...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-16 14:12

Robyn har en. Såg det i någon intervjuv, hon listade de fem bästa sakerna hon hade eller nått.

Robbie Williams älskar sin, han pratade om den och iTunes i en radiointervjuv.

Edit: tillägg och stavning

[ 16 Januari 2003, 14:14: Meddelandet ändrat av: acke ]

iPoden måste vara en av Apples mest lyckade produktlanseringar i historien.

1
Bevaka tråden