- Gäst
- Oregistrerad ●
Va? Har de en line-in? Var har du läst det? Jag hittade inget om det på Apples hemsida.
Är det någon som vet varför batterilängden har sjunkt så pass mycket? Det känns lite dåligt faktiskt.. har inte batteriutvecklingen gått längre sedan förra iPoden?
Fast, just nu känns det verkligen bra att ha en mac! Den nya iPoden tillsammans med musiktjänsten.. det här kommer att bringa klirr i kassan till Steve!
Oj! Det låter verkligen jättebra.. här ska det köpas iPod! Man får dock se till att ha rena öron om man ska använda hörluren som mic, man vill ju inte att sitt eventuella intervjuoffer ska få öronvax i munnen tillsammans med sitt kaffe.
Skrevs ursprungligen av pjutsi
Spela in på iPod
Wow, jäkligt coolt om de tar med dessa funktioner i nästa uppdatering.
Att kunna spela in direkt till disk i t.ex formaten AIFF, mp3, WAV och AAC!
Undra om det också finns en förberedd optisk/coaxial digital in gömd nånstans på Ipods kretskort....
Oj oj vad fin den är!! undrar bara vad firewire är för det verkar ju som man behöver det till datorn om man har pc (som jag har...) har pcdatorer det eller måste man köpa det till?
Jag har en fråga!! Jag ska köpa en iPod men ha PC. Jag vet att den nya iPoden fungerar till båda, men måste jag köpa en annan sladd för att ansluta den till Pc. Jag vet att det finns en USB 2.0 - sladd men behöver jag den om jag bara vill använda 1.0-1.1-USB?? eller räcker det med den "vanliga" sladden som man får till?
/ a bit confused
Skrevs ursprungligen av Pirre
Bilder:
http://images.google.com/images?q=iPOD&hl=sv&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi
Tyvärr verkar det inte vara någon bild med både de gamla och de nya.. Skulle vilja se de sida vid sida. Tack ändå!
Jämförelsebilder
Där har ni.
Han verkar ju iofs ha någon sån där skyddskåpa på sin gamla men ändå verkar den nya betydligt smidigare.
Men ärligt talat hur pervers får man vara? Att plåta sin nya digitala leksak i dessa nästan gynnekologiska bilder...
Jag håller med dig Istvàn.... hum.... lite sjukligt!!
Sen har jag en fråga till alla här!
Jag har en Pc och ska köpa nya iPod. Behöver man köpa någon extra sladd (typ usb2.0-sladden) eller ingår det sladd så att man kan ansluta till pc. Bara så att man inte beställer och sen går den inte att använda också måste man vänta ytterligare för att man inte beställde den där extra sladden direkt!
Så hur är det nu?? ingår sladd till pc eller måste man köpa den extra?
simma lugnt....
Skrevs ursprungligen av Stefan Strandberg
Nu är jag sjukt lat, men är det någon som kan måtten på den gamla 10 GB?
*mäter* 61x101x18 mm... "som en kortlek" brukar jag säga till folk som undrar.
Beroende på vad man räknar som "gamla" 10 GB.. min är iPod Rev B.
vet någon var jag kan köpa ett BILLIGT firewirekort så jag kan ansluta iPoden till min PC?
Kortet måste vara kompatibelt så att man även laddar iPoden med det (är de flesta...)
Nån som har något tips poå BILLIG affär här på nätet?
:eek:
vet någon var jag kan köpa ett BILLIGT firewirekort så jag kan ansluta iPoden till min PC?
Inwarehouse.
Firewire PCI 3-port PC/Mac_Artikelnr_e379457
_Tillverkare_Deltaco
_Tillverkarens artikelnr _PCI-1394
Pris inkl. moms 325:-
Har inte kollat om den funkar med iPod men billigt är det. En hundring mer än vad Apple tar för USB sladden. Dom har massor av Firewirekort.