Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fortsätta uppspelning på samma ställe som jag slutade innan jag slog av, hur?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-06-21 07:56

Jag lyssnar på iPoden men jag behöver slå av den ett tag för att göra något annat. När jag slår på den igen skulle jag ju vilja att den fortsätter att spela precis där jag var innan (precis som en kassett-walkman skulle göra).

Går det? Hur?

  • Oregistrerad
  • 2003-06-21 17:31
Citat:

Skrevs ursprungligen av Andy R
Jag lyssnar på iPoden men jag behöver slå av den ett tag för att göra något annat. När jag slår på den igen skulle jag ju vilja att den fortsätter att spela precis där jag var innan (precis som en kassett-walkman skulle göra).

Går det? Hur?

Tryck bara på 'Play/Pause' och låt den 'somna' av sig själv!

När du vill lysna nästa gång så är det bara att trycka på nämda knapp igen!

Vad har du för iPod? Min kan jag stänga av utan vidare eller låta den somna av sig själv och den börjar alltid spela där den slutade. Jag har en ny 30GB.

  • Oregistrerad
  • 2003-06-26 21:23

Ja jag visste att den kunde somna av sig själv, men jag hoppades att man kunde stänga av den (=slå av, inte somna in) och sedan få den att starta på samma ställe igen.

tack för era inlägg förresten.

Jag har en 10GB köpt i dec 02.

AR

Citat:

Skrevs ursprungligen av iBenne
Vad har du för iPod? Min kan jag stänga av utan vidare eller låta den somna av sig själv och den börjar alltid spela där den slutade. Jag har en ny 30GB.

Jag citerar mig själv. Jag kan alltså även stänga av den manuellt och den startar på samma ställe igen när jag sätter på den. Men du har en generation 2 va? Kan ju vara annorlunda.

1
Bevaka tråden