Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Såg för ca tre veckor sedan en som sålde en svart iPod. Denna skulle vara en "special edition" som bara släpptes i ett hundratal exemplar, endast i Japan. Någon som vet om detta stämmer? Kanske till och med kan bjuda på en länk till en bild?
Skulle vara intressant i så fall...
//fredrik
[ 03 September 2002, 23:37: Meddelandet ändrat av: .: fredrik :. ]
I Japan finns det väl svarta iMacs har jag för mig att jag sett på nån sida där de slaktade en eMac för att visa vad som fanns inuti. Det fanns nån tråd om det. Nån kanske kommer ihåg vad den hette.
Skrevs ursprungligen av Laseranders I Japan finns det väl svarta iMacs har jag för mig att jag sett på nån sida där de slaktade en eMac för att visa vad som fanns inuti. Det fanns nån tråd om det. Nån kanske kommer ihåg vad den hette.
Den där iMacen är inget annat än en omlackerad iMac.
Hmm, har för mig att jag såg en svart iPod i på Apples hemsida i samband med lanseringen av iTunes Music Store. Kontrollerna hade röda symboler (för rew, play osv.) tror jag.
Tror faktiskt att annonsen kan vara sann.
Skrevs ursprungligen av Erik R. Hmm, har för mig att jag såg en svart iPod i på Apples hemsida i samband med lanseringen av iTunes Music Store. Kontrollerna hade röda symboler (för rew, play osv.) tror jag.
Skrevs ursprungligen av Erik R. Hmm, har för mig att jag såg en svart iPod i på Apples hemsida i samband med lanseringen av iTunes Music Store. Kontrollerna hade röda symboler (för rew, play osv.) tror jag.
du tänker nog på bilden när nya iPoden visas i mörker.....då lyser knapparna orangerött ju....