Jaa... Om den nu finns i Sverige så kanske amn ska önska sig en sån i julklapp...
Men då måste jag reda ut en del grejer först. Skulle den funka med en iMac G3/350 (har bara USB 1)? Och man kan alltså köpa MMC eller SD-kort varsomhelst och lägga musk på från datorn via spelaren eller måste man ha kortläsare? Vad är systemkravet (jag har 10.2.8) Fungerar korten i spelaren som utbytbara lagringsmedier alltså att man kan ha vissa låtar på ett kort som man sen kan byta till ett annat kort för att lyssna på de låtarna?
Och till sist: Finns det andra billigare alternativ som har ALLA spelarens funktioner (utom bluetooth)? Jag bryr mig inte så mycket om att denna är liten, så finns det alternativ som är likadana fast klumpigare och billigare, så skulle det vara bra. Det måste alltså vara en spelare som kan kopplas till Mac med USB1* och komma upp som hårddisk på skrivbordet, spela upp AAC, spela in från radio och mick (helst ljudingång), inbyggt minne minst 128 MB, möjlighet till extraminnen MMC, SD, IBM MD, CF, SM, Sony MS eller nåt sånt.
Ja, det är många frågor men jag har noll erfarenhet eller kunskap om MP3-spelare.
*Jag har ibland tillgång till en iBook G3/600 också som har FireWire, men det skulle inte vara lika smidigt att behöva använda den eftersom jag inte alltid har tillgång till den.