Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jävligt snyggt gjort och egntligen ett gott initiativ (HEJJA!!!!)
Fast hade de varit lite lata och snåla hade de ju gått till ett internetkafe och sökt upp en sida med bild för bild instruktion hur man gör själv...
Skrevs ursprungligen av Mohsan äsch bara nån synd stackare som råkat ut för det och inte haft pengar till köpa nytt, snål fattig snubbe...
sånt händer...
Det kan du ju tro när det här är ett kännt problem med iPoden. De nya fungerar förhoppningsvis bättre än de nya. Man kan visst få tag på batterier och byta själv nu... har jag hört.
Ja 255$ är på tok för mycket, 99$ som det kostar nu (i USA iallafall) är fortfarande mycket. Tycker att iPoden borde vara gjord så att man kan byta batteriet själv utan att det går ut över garantin, fast det är klart när batteriet väl behöver bytas ut lär inte garantin gälla ändå så det kanske inte gör så mycket.
700 är ju inte så mycket mer än vad ett batteri till din mobil kostar. Hur länge förväntar sig folk att batteriet ska hålla då? För alltid? Ja, jag hade också helst sett att batteriet i min mobil höll i fem år och att min Volvo från 84 aldrig gick sönder, men så är det inte och kommer aldrig att vara så heller...