Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

konstigt problem

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-12-18 10:47

Hej.

Jag är lite arg på apple just nu. Jag lämna in min ipod 30gig för ett mindre skönhetsfel. Aliminiumöverdraget var lite skev så jag fråga om de kunde fixa det snabbt. Visst sa dom, max 10 dagar men oftast inom 5 dagar.

Efter många telefonsamtal så får jag en ny ipod efter 4 veckor! Jag använder min ipod 60% av min vakna tid juh! Jobbigt hur som helst!

Men när jag testar min nya ipod så märker jag att min "väljknapp" i mitten av hjulet inte fungerar! Lacka stenhårt! Så nu kan jag bara använda "play" och "next". Grymt störande.

Ringde apple igen. Till en början så var de helt oförstående att jag lacka ur på dem, men sen fick jag prata med en bra servicetjej som styde upp det hela. Hon lova mig en ny+ lite extra grejjer + att kunde ha kvar min andra så länge. Det kommer dock ta lite tid men det är det värt för extra grejjerna.

Nu till problemet.
Jag kan ju inte göra några inställningar på ipoden. T ex skulle vilja ställa in blanda-alla men det går ju inte utan "väljknappen" eller? Försökt göra det i iTunes men går inte så bra.
Finns det något program man kan göra inställningar direkt på ipoden??
Hoppas ni förstår hur jobbigt det är att trycka "next" tusen gånger bara för att komma till en viss låt.

MVH

Patrick

går nog inte att fixa tyvärr..
men en fråga..
hade du tappat din ipod så att du fick det där lilla skönhets felet ?

har nämligen tappat min från inte allt för hög höjd i mitt frukost bord då den börja låta lite när jag skakar på den.. tror du jag kan få den fixad ?

1
Bevaka tråden