- Erik Svansbo
- Medlem ●
... En 20 gigs iPod!
WEEEEEEEEEEEE!
Grattis kompis! Du kommer inte att ångra dig..
Skrevs ursprungligen av Niklas Hjelm Smith
Grattis, du blir nu ägare till världens snuskigt coolaste pryl ute på marknaden just nu.
Coolast är Datatons pickup: Http://www.dataton.com
Visserligen bara 128Mb och säljes bara för företag (a la museum)
Men vad gör det, när man snart får en gratis..
Jag tänker bara att det kommer att ta tid att få den levererad... Jag har ju beställt gravering också
Ja, det är nog väl investerade pengar.
Och vad graverar du in då? Kan passa på att nämna att jag är en supernöjd ägare av en likadan iPod(dock utan gravyr då jag inte var beredd att vänta). Speciellt sedan jag numera lyssnar genom ett par Kosspluggar. En investering som rekommenderas.
Good luck!
Skrevs ursprungligen av majk
Grattis!
Själv har jag den första iPoden som kom. Försöker hitta på en ursäkt för mig själv att köpa en ny. Men när behöver jag egentligen mer än 1000 låtar i fickan?
Hör gärna av dig till mig när du har hittat en bra ursäkt, jag sitter i samma båt.
Jag graverade in mitt vackra namn. Jag har faktiskt redan köpt ett par Koss the plug och jag närmar mig "bärbara ljud"-himlen med stormsteg.
Koss the plug är grymma!
Men hallå! Man kan skriva både bite my shiny metal ass och kiss my shiny metal ass. Men kiss my... ligger på listan över Most hated engravings såvitt jag kan se... Eller också är det tvärtom...
Skrevs ursprungligen av svanerik
Men hallå! Man kan skriva både bite my shiny metal ass och kiss my shiny metal ass. Men kiss my... ligger på listan över Most hated engravings såvitt jag kan se... Eller också är det tvärtom...
"Bite my shiny metal ass" är ju ett citat av Bender i Futurama, antar att det är det som det syftas på.
Ahhh! Jag får aldrig min iPod! Jag bara väntar och väntar. Jag har t o m fått bekräftelse från Apple via post nu. Då borde ju paketet trilla ner snart. Jag vill inte vänta! AAAAAAHHHHRRRRGGG:
Byggtid 5-7 dagar, leverans 2-6 dagar.
Jag åkte till Siba och köpte en 20gb igår, för jag orkade inte vänta längre än max 20 minuter (bilresan)
Redan när man packar upp den ur kartongen ser man att det är den bästa pryl man någonsin köpt.
/Kristofer
EDIT:
"man någonsin köpt" ska det givetvis vara!
Jag åkte till Siba och köpte en 20gb igår, för jag orkade inte vänta längre än max 20 minuter (bilresan)
Redan när man packar upp den ur kartongen ser man att det är den bästa pryl man någonsin sett.
/Kristofer
Ja, nästan så att man inte vill packa upp den. Helt otrolig förpackningsdesign, bara det lär väl ha höjt priset med en femhundring eller så....
"Den som väntar på en iPod passar på att importera hela sin skivsamling in i datorn" --gammalt djungelordspråk
Jag har fått den nu.... Fan vilken cool grej. Jag höll på att få ett spel när jag packade upp den. Det var så snyggt!
Frågan är nu om jag ska använda mina Koss The Plug eller original-lurarna. Vilka problem man har!
Jag har fått den nu.... Fan vilken cool grej. Jag höll på att få ett spel när jag packade upp den. Det var så snyggt!
Frågan är nu om jag ska använda mina Koss The Plug eller original-lurarna. Vilka problem man har!
Grattis! På tal om problem, snacka om "dagens i-landsproblem" (som de säger i Hipp! Hipp!)