Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

är det möjligt formatera ipod???

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-07 20:37

Efter att ha uppdatarat min ipod försvann all musik!!!! inga filer syns genom musicmatch samt det står att 30 gb är ledigt, men när man kopplar i från datorn så finns inga filer på ipoden men 10gb minne är upptaget ?????

vad göra jag vore innerligt tacksam om nån hade nåt förslag........

det är väl inge svårt att formatera om en ipod häller.. andvänd ipod uppdatera som du säkerligen har installerat i start menyn / ipod / updaterare
för det andra andvänd för fasen inte musicmatch andvänd itunes istället

• Medlem
  • Torsby
  • 2004-03-08 07:53
Ursprungligen av Jagr:

Efter att ha uppdatarat min ipod försvann all musik!!!! inga filer syns genom musicmatch samt det står att 30 gb är ledigt, men när man kopplar i från datorn så finns inga filer på ipoden men 10gb minne är upptaget ?????

vad göra jag vore innerligt tacksam om nån hade nåt förslag........

Innan du hittar på nåt drastiskt ska du kanske kika på Anapod, där finns en funktion för att reparera databasen på iPoden, har du tur kanske det hjälper dig att få tillbaka låtarna.

• Oregistrerad
  • 2004-03-08 14:41

Hmmm tack för tipsen, boys får väl se hur det går...

• Medlem
  • Torsby
  • 2004-03-26 15:52
Ursprungligen av darijo:

om jag fattat det hela rätt så kan man med hjälp av Anapod få drag and drop funktion till pc? hmm nice om det är så...

Ja, det kan man säga. Förutom den vanliga hårddiskenheten som dyker upp, får man även en iPod-ikon som man kan dra och släppa låtar på. Högerklick - Skicka till iPod fungerar också.

1
Bevaka tråden