Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen kontakt alls med PC

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick min nya hem-PC mot slutet på förra veckan och samtidigt min nya iPod. Mycket förbryllad måste jag dock ge upp för kvällen. När man pluggar in den i uttagen (har testat både firewire och USB) så händer inget i PCn, inte ett enda livtecken som tyder på att systemet har hittat en ny programvara,. För att undersöka om iPoden eller möjligen kabeln var trasig så testade jag med jobbet bärbara Mac som jag hade hemma för helgen och där dök den upp som en dans. Suck, nån frustrerad IPod-ägare med PC eller nån annan klok person som kan ha ett tips om vad som går snett?

Har du installerat programvaran som följer med på en cd?
På macen finns den redan installerad.

/Kristofer

Ursprungligen av Kristofer G:

Har du installerat programvaran som följer med på en cd?
På macen finns den redan installerad.

/Kristofer

Jäkla skräpbolag som levererat våra Hem-PC-produktet. Firewireuttaget var trasigt och en korrekt USB2-adapter var inte med i leveransen, när jag köpte en riktig adapter så fungerade det som en dans. Tack för svaret

Ursprungligen av kajola:

Jäkla skräpbolag som levererat våra Hem-PC-produktet. Firewireuttaget var trasigt och en korrekt USB2-adapter var inte med i leveransen, när jag köpte en riktig adapter så fungerade det som en dans. Tack för svaret

Ahaa, så kan det också vara

Skaffa en mac hem också, de går som bekant inte sönder

/Kristofer

1
Bevaka tråden