Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det blev ingen mini

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Just hemkommen från USA kan jag konstatera att det inte blev någon iPod Mini. Där jag var, i Alpharetta, Georgia (utanför Atlanta) försökte jag på Apple Store, CompUSA och Circuit City och fick på alla tre svaret att de är "sold out all over the country".
På Apple Store kunde man fylla i ett webbformulär för att förhandsboka, men det hann inte komma in några innan jag åkte hem.

För den som tänkt åka över den närmaste tiden och köpa en mini i en Apple Store kan det vara en bra idé att försöka beställa en från formuläret som varje butik har. Det går förmodligen att maila och fråga om urlen dit.

Jag fick dock tag på en vanlig iPod, så helt missnöjd kan jag ju inte vara.

  • Medlem
  • 2004-03-19 14:31

Vad bra, då kanske man kan sälja sin för hutlöst mycket pengar i Sverige

Ursprungligen av Kira:

Vad bra, då kanske man kan sälja sin för hutlöst mycket pengar i Sverige

Jag köper din för 3000 kr.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-29 12:25

Samma sak för mig - jag var i den andra Apple Store i Georgia som ligger i Lennox Square Mall i norra Atlanta. Alla minisarna stod fint uppradade och hade lappar med "Take one home today" på. Dock var det så att de inte hade några till försäljning i butiken och inte heller visste de när de skulle få in några. Trevlig butik med en massa fösäljare i dock...

1
Bevaka tråden