Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ångrat ipod<->mini

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-22 15:21

Hur många av er har ångrat sig för att ni köpt en ipod istället för en mini? Eller rättare sagt, skulle ni vilja ha en mini istället för ipod (till ipod ägare)?
Var inne på mackoteket idag o jämförde mini o ipod 15gb. Sådan jävla skillnad (som jag hört) tycker jag inte det är.

Hälsningar
Raptor

om du väl har fått hålla i en mini känner man skillnaden! var själv inte så upphetsad över några millimeter här, men när man väl tog upp den ur lådan och kännde på finishen över maskinen blir man mäkta imponerad! (beror väl en del på hur hög prylbögsfaktor man lider av..)

För mig är det helt ointressant med en pastellfärgad bictändare som rymmer 4GB när det finns en het liten ask som rymmer halva skivsamlingen.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-15 19:50
Ursprungligen av svartelorden:

För mig är det helt ointressant med en pastellfärgad bictändare som rymmer 4GB när det finns en het liten ask som rymmer halva skivsamlingen.

Så ser jag det också. Jag ville inte hålla på och synka för ofta. Men detta är förstås mycket individuellt.

  • Medlem
  • 2004-04-15 19:54

Absolut, hela poängen till att jag kommer köpa en 40gb e helt enkelt att jag vill slippa byta låtar hela tiden. Annars kunde jag ju köpa en 1gb Iriver eller liknande, som jag tycker har jäkligt läcker design!

manuel

  • Oregistrerad
  • 2004-04-15 23:45
Ursprungligen av Raptor:

Hur många av er har ångrat sig för att ni köpt en ipod istället för en mini? Eller rättare sagt, skulle ni vilja ha en mini istället för ipod (till ipod ägare)?
Var inne på mackoteket idag o jämförde mini o ipod 15gb. Sådan jävla skillnad (som jag hört) tycker jag inte det är.

Hälsningar
Raptor

Jag har inte hållt i den men jag tycker bara att minin är allmänt ful.....och som alla andra säger..onödig med så "lite" utrymme

//C

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-04-16 19:14

Lite synd bara att apple inte är snabbare med minin.. känns som halva stan redan går runt med jens of sweden och andra miniplayers..

jens of sweden är grymt fula. Låt dom ha sina kantiga grejer i ett töntigt band runt halsen. Skitfult kallar jag det!

  • Oregistrerad
  • 2004-04-26 18:27

Skulle aldrig byta min iPod mot en Mini !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Oregistrerad
  • 2004-04-27 17:38

Hade på mig mini'n för första gången idag!!!!!!! Skulle inte ens byta den mot en 40 giggare (jo bara för att sälja den o köpa en ny mini o tjäna lite vid sidan om )

Hälsningar
Raptor

1
Bevaka tråden