Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

skitposten

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fan vad jag hatar posten. jag skulle fått min iPOd idag, men tror du att posten kan leverera i tid? nedå? dom kan ju inte sortera i tid. och när man hävdar att man vill veta exakt på timmen när man då kan få den hävdar dom att "nej, sånt kan vi inte säga"...ok..det kanske de int ekan...jag hade tänkt mig en helg full av tillfredsställelse och pillande och inställande. vad får man istället oviss väntan......nu är jag ledsen...buuuu

  • Oregistrerad
  • 2004-03-26 18:29

Vad väntar du? Och från var? USA? Apple store i sverige?

Hälsningar
Raptor

Ursprungligen av Raptor:

Vad väntar du? Och från var? USA? Apple store i sverige?

Hälsningar
Raptor

jag väntar från macoteket på en 15 gb....vill ha den nu.....man kanske skulle lagt till stålar så man fått den med bud istället....

  • Medlem
  • 2004-03-26 22:35

Störigt. Är lite i samma sits. Varje morgon den här veckan har jag sprungit glad i hågen ut till brevlådan för att genast upptäcka att "nähä, inte idag heller..."

Macoteket brukar skicka ut ett mail när de skickar sina paket. Där framgår paketets kolli-ID, ( ex, SE75040239). Med hjälp av det numret kan man på Posten.se exakt se var paketet befinner sig. Du behöver inte längre vänta på att avin ska dimpa ner i lådan, utan kan knata till Posten direkt när paketet anländer dit. Smidigt!

/M

Ursprungligen av Martin Belak:

Macoteket brukar skicka ut ett mail när de skickar sina paket. Där framgår paketets kolli-ID, ( ex, SE75040239). Med hjälp av det numret kan man på Posten.se exakt se var paketet befinner sig. Du behöver inte längre vänta på att avin ska dimpa ner i lådan, utan kan knata till Posten direkt när paketet anländer dit. Smidigt!

/M

jag vet, jag har kollat, får ett svar på hemsidan, ett på telefonen, ett på utlämningsstället och ett på stora terminalen i stan....känns lite roddigt att inte få vettiga svar...

men nu är det snart måndag och då får jag den..slutar jobbet redan 1400 så jag kan hämta den snabbt som attans...har ni haft en trevlig helg dårå?

1
Bevaka tråden