Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hitta Ipod i New York

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2004-04-03 21:33

En kompis skall åka till New York efter påsk och så ska han köpa en ipod mini till mig..

Han ska bo på 7 avenyn 33 gatan, tänkte kolla om någon har koll på vart man kan hitta en återförsäljare i närheten så han slipper gå så långt.

Och hur är det, är dom slut i USA eller går de att få tag på??

//Nicklas

Apple Store NY på Prince Street paralellt med Broadway...

Se till att ringa dit och boka en så har du en säkert..

  • Medlem
  • 2004-04-04 18:46

http://www.apple.com/retail/soho/ - där har du karta och info om hur man kommer dit.

Tror ni man behöver boka en? Någon som varit där nyligen och handlat?

Ursprungligen av andyp:

http://www.apple.com/retail/soho/ - där har du karta och info om hur man kommer dit.

Tror ni man behöver boka en? Någon som varit där nyligen och handlat?

En kompis handlade en silver till mig i SoHo-butiken för 2 veckor sedan. Det var den sista silver och sedan fanns det bara 3 guld och 1 grön kvar.
Så BOKA! om den möjligheten finns.

  • Medlem
  • 2004-04-05 00:01

Ska han bo vid 7th/33rd och ha slippa gå onödigt långt är det nog bättre med Datavision eller CompUSA på femte avenyn, men AppleStore i SoHo är ju i sig ett besök man inte ska missa.

Men återigen - handlar det om minsta ansträngning och ditt sändebud är noll intresserad av Apple, så är det ju närmare till de jag just nämnde. De ligger på femte vid ca 40:e resp 37-38:e, vilket jag tror jag nämnt i nån annan tråd...?

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2004-04-05 14:22

Tack så mycket!

Jag ska kolla, jag som hade fullt upp å ringde massa gratis samtal till Usa idag kunde ju tat detta när jag ändå va igång

Får hoppas han orkar å hittar och att de finns.

//Nicklas

  • Medlem
  • 2004-04-05 18:47

finns det ingen e-mailadres direkt till affären eller måste man ringa å ha sig?

1
Bevaka tråden