Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Låst iPod?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mina låtar som finns på iPoden som syns på iTunes är låsta så jag kan itne ändra någonting.. vad ska jag göra?

Och ska man inte kunna ladda över lite låtar från min data och sedan gå till en vän och ladda över lite låtar där? När jag gjorde det försvann min första spelningslista som jag hade gjort hemma.
Vad gör jag för fel?

Snälla hjälp mig, jag e så oteknisk!

  • Oregistrerad
  • 2004-04-04 19:42
Ursprungligen av MiniGold:

Mina låtar som finns på iPoden som syns på iTunes är låsta så jag kan itne ändra någonting.. vad ska jag göra?

Och ska man inte kunna ladda över lite låtar från min data och sedan gå till en vän och ladda över lite låtar där? När jag gjorde det försvann min första spelningslista som jag hade gjort hemma.
Vad gör jag för fel?

Snälla hjälp mig, jag e så oteknisk!

Det finns två sätt att konfigurera iPoden genom iTunes. En som är automatisk (som du har nu) och en som är manual.

Klicka på iPoden på listan till vänster i iTunes. Bra, då du gjort det så kolla längst nere till höger på fönstret. Där finns det fyra ikoner, klicka på den som är längst till vänster (som ser ut som en iPod). Välja bort automatisk uppdatering.

Klart!

men varför finns det ett litet hänglås på själva ipoden? vad betyder den????

Ursprungligen av MiniGold:

men varför finns det ett litet hänglås på själva ipoden? vad betyder den????

Jag har ingen ipod, men det kanske är "knapplåset" ?

nej asså på itunes ipod

Aha okej, tänkte väl

1
Bevaka tråden