Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

usb2?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-04-07 18:49

hejsan när jag köpte min ipod 10gig 3g så fick jag sladd som man kopplar in i datorn,på den andra delen på av ladden finns det 2 andra utag den ena är firewire och den andra är antingen usb1 eller usb2..jag har usb2 kort i datorn och när jag kopplar in ipoden så kommer det upp att en enhet som inte stödjer höghastighets nav har kopplats till datorn..

jag kan inte få in låtar i ipoden o det känns rätt onödigt att ha en ipod utan låtar eller hur?..så kan någon vara snäll och hjälpa mig
MVH

  • Medlem
  • Solna
  • 2004-04-07 19:07

Har du installerat rätt drivrutiner för ditt usb-kort? Fungerar fint fint för mig iaf även om inte jag själv har gjort det... har dock inte testat med itunes, men med anapod så fungerar det klockrent

  • Oregistrerad
  • 2004-04-07 19:11
Ursprungligen av hosse:

hejsan när jag köpte min ipod 10gig 3g så fick jag sladd som man kopplar in i datorn,på den andra delen på av ladden finns det 2 andra utag den ena är firewire och den andra är antingen usb1 eller usb2..jag har usb2 kort i datorn och när jag kopplar in ipoden så kommer det upp att en enhet som inte stödjer höghastighets nav har kopplats till datorn..

jag kan inte få in låtar i ipoden o det känns rätt onödigt att ha en ipod utan låtar eller hur?..så kan någon vara snäll och hjälpa mig
MVH

för min dator funka det ändåp, jag körde via USB 1.0, enda skillnadfen var att det gicck slött

//C

1
Bevaka tråden