Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Långa dagars väntan

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-04-05 15:44

Den låg här nyss, i sin fina röda klädsel......en liten iTrip satt förvånat ovanpå och spred ut glädjande musik..men all denna gläjde blev till sorg när den stora mannen från UPS kom. Han steg in och sa "Lägg din iPod i lådan". Artig som jag var gjorde jag det. Men ack så dum jag var, den stora mannen tog min iPod ifrån mig. Nu väntar jag på de snälla herrarna i Holland som ska laga han

//C

  • Medlem
  • 2004-04-05 17:12

Tala för dig själv. Jag fick inte ens igenom min avbetalning hos Siba, så jag har ingen Ipod att lämna ifrån mig.. phuu

  • Medlem
  • 2004-04-05 17:25

UPS-mannen kom tillbaka med min (en ny ) iPod efter 5 dagar och det var över en helg så antagligen tar det ca 3-4 dagar för service.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-05 22:05
Ursprungligen av andyp:

UPS-mannen kom tillbaka med min (en ny ) iPod efter 5 dagar och det var över en helg så antagligen tar det ca 3-4 dagar för service.

Tror du innan Måndag, för jag har varit utan den i exakt 5 timmar och 56 minuter nu, och jag saknar den, "han" redan... :eek:

//C

jag skicka mail om ny fjärrkontrol till apple typ i fredags lördags och redan i morse var dom här o försökte lämna den men jag sov.. får den i morgon istället

  • Oregistrerad
  • 2004-04-07 21:57

väntar på att denna snälle man ska komma hit och säga "Här är din iPod!"

//C

  • Medlem
  • 2004-04-07 23:06

Vilket ruskigt montage!

  • Oregistrerad
  • 2004-04-07 23:16
Ursprungligen av Kira:

Vilket ruskigt montage!

det var den bästa bilden jag hitta på en UPS kille (sökte på google jag ahr ej gjort detta überfula montage)

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-04-08 15:11

Nu är min "nya" iPod hemma

//C

1
Bevaka tråden