Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Anapod

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nån som vet nån hub på DC där man får tag på Anapod? För trial-versionen duger väl inte?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-04-14 10:18

Var man får tag på warez och liknande diskuteras inte här. Vill du ha programmet så köp det.

Ursprungligen av Spyder:

Var man får tag på warez och liknande diskuteras inte här. Vill du ha programmet så köp det.

Jahaja... F'låt då!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-04-14 20:26
Ursprungligen av Kinky_link:

Jahaja... F'låt då!

Ingen fara, det var inte meningen att vara så kort mot dig, ber om ursäkt för det.

F.ö. håller jag med onlyj om att supporta programtillverkarna. Jag kan rekommendera Anapod (även om det har sina brister ibland) och med tanke på dollarkursen så är priset verkligen överkomligt nu...

Ursprungligen av Spyder:

Ingen fara, det var inte meningen att vara så kort mot dig, ber om ursäkt för det.

F.ö. håller jag med onlyj om att supporta programtillverkarna. Jag kan rekommendera Anapod (även om det har sina brister ibland) och med tanke på dollarkursen så är priset verkligen överkomligt nu...

Jo självklart så ska de som gör programmen ha betalt för det, men det är ju samma sak med artisterna som gör all musik. Hur många av alla de som laddar ner musik betalar för det? Fast det är ju en helt annan diskussion iofs...

Eftersom jag fram till idag inte haft något annat än sommarjobb i mina dar, och därmed inte allt för mycket cash, så har jag haft för vana att "sno" musik och program. Men det kanske är dags att ändra på det nu när man ska ut i arbetslivet (har precis slutat på universitet) och bli vuxen...

Får väl helt enkelt ladda ner trial-versionen och se om det är värt att pröjsa för!

  • Medlem
  • Solna
  • 2004-04-14 19:04

Det är bra att supporta bra små program... annars är det inga som är intresserade av att göra sådana mera i framtiden... /me ska köpa så fort lönen kommit in på kontot...

1
Bevaka tråden