Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur använda kalendern i Windows?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-04-22 07:55

Vilket program ska man använda för att få in saker i kalendern på iPoden? Till mac finns ju iCal, och filerna som kommer från den har .ics som filändelse, men finns det något program till Windows för detta? Det är lite krångligt att hela tiden gå via flickvännens dator...

i Iopdlounge.com's forum finns det en sammanställning av windowsprogram. I den finns det ett program som heter "outpod" som visst ska kunna importera in i iPoden från outlook. JAG har inte testat det själv dock, så fraåga mig inte om hur det fungerar

Foruminlägget:
http://www.ipodlounge.com/forums/showthread.php?threadid=2286
Det står längst ner i översta inlägget.

Outpod:
www.stoer.de/ipod/ipod_en.htm

Gör en sökning i det forumet så hittar du säkert nåt till. Det är lite aktivare än ipod.se's
Jag kan inte svara något om dess funktionalitet eller oom det funkar med andra proggs än outlook. Det som står här är det enda jag vet..

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-04-22 15:08

Jag ska kika på det, men rent spontant känner jag att det blir problem då jag inte använder Outlook... men som sagt, ska kika lite närmare på det. Tack för länkarna!

1
Bevaka tråden