Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nej! Min ipod har vänt sig emot mig!!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-05-08 13:48

Hej hej!

Köpte en ipod 15 för mindre än en månad sen. Jag är verkligen helnöjd med den lilla maskinen men nu har ett otroligt jobbigt fel uppstått.

Det är så att hela jäkla ipoden låser sig så fort man trycker på en låt för att spela den. Det har varit så här i flera dagar! I manualen står det att man ska stoppa in nätladdaren, trycka på hold-läget och sedan starta om. Detta fungerar inte för mig.

Jag tycker att det är förbannat konstigt att bara låser sig när jag vill spela en låt. Har någon varit med om något liknande? Vad gjorde ni då? Funderar nämligen på om det finns något som jag kan göra eller om det bara är att skicka iväg den på reparation på direkten.

Tacksam för snabbt svar..klarar mig inte utan min ipod längre!! :eek:

Vänliga hälsningar från Lisa

  • Medlem
  • 2004-05-08 22:01

Kan inte nån vänligt sinnad själ säga vad jag ska göra?

  • Medlem
  • Harestad
  • 2004-05-08 22:14

Hmm, du kanske måste installera om din iPod? Öppna CD-skivan du fick med din iPod och använd något utav de programmen. Tyvärr så försvinner din musik, men det kanske det är värt?! Se bara till att du har musiken kvar i datorn så att du kan lägga tillbaka låtarna.

Annars är nog Apple-supporten det enda alternativet. Ring 020-120 9971

  • Medlem
  • 2004-05-09 14:15

Tack för tipset! Jag ska kolla det!

lisa

  • Medlem
  • 2004-05-09 15:18

Nu har jag instalerat om hela skiten och min lilla musikspelare funkar igen!! Tack för ditt tips!!

Kram / Lisa

1
Bevaka tråden