Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

mapp med utropstecken.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag råkade formatera min ipod nyss. (dumt) och nu kommer jag inte längre än apple loggan och en folder med ett utropstecken på. Är det någon som har något råd? det är min tjejs 15 gb ipod och jag har windows millenium som operativsystem.

  • Medlem
  • Västerås
  • 2004-05-09 20:32

Prova med CD skivan som hon fick med när hon köpte den! där finns allt som du beöver!

problemet är att jag har windows ME och cd skivan funkar inte med den.

Jag hade samma problem med min iPod. Försökte återställa den 5-10 gånger men fick samma fel ändå. Jag gav tillbaka den till butiken där jag köpte den och sa att det va mjukvaru-fel i den så jag fick en ny. Tror att den enda lösningen är att formatera den på en Mac och sen formatera om den i Win igen.

Du kan kolla här: http://ipodlounge.com/forums/

Det verkar som det är en del som har haft det problemet.

//Jocke

Höja volymen permanent

Jag har hört att det i på de iPods som säljs i Europa har lagts in en "spärr" som gör att man inte kan spela högre än en viss volym på iPoden.
Detta gå självklart att gå runt, och jag har sett exempel på detta. De verkar dock vara lite omständiga, volymen måste uppdateras för varje sång som läggs till osv.

Är det någon som har bättre förslag på hur jag kan få ut mer ljud ur iPoden?

Mac, iPod 3g

  • Medlem
  • Landskrona
  • 2004-05-14 10:00

Testa euPOD VolumeBoost för att kunna kräma upp volymen. Funkar riktigt bra. För PC alltså ...

jag har också formaterat min men jag får upp loggan och foldern men sedan stängs den bara av vad kan det vara för fel???

Om möjligheten finns, prova en dator med Xp eller liknande, och ladda ner 'iPod updater' senaste version så brukar det lösa sig (?)

Mvh // Johan

1
Bevaka tråden