Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ehh köpa ipod mini

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-05-30 04:37

tjenare min kompis skickade precis ett medelande på lunarstorm om att han var i usa och att han kunde köpa med en ipod mini till mig..nu kommer frågorna. ca hur många album jag kan få in i den?.är det lönt att sälja min 10 gigare för att köpa den?..när kommer den till svergie?..är det någon som har ångrat sig över att dom har bytt från den gammla och underbara designen till den nya minin?..och vad är det för snck om tull osv? kan man inte bara ta ur den ur kartongen och gå igenom som om man haft det förut (ok jag erkänner att den sissta frågan var allmänt sjuk)

hoppas på svar mvh!

4 GB rymmer ungefär 1000 låtar om du inte lyssnar på sjukt långa technomixar från Ibiza vill säga. Fördelen med Minin är ju att den är väldigt liten. Jag fick min Mini igår och jag är väldigt imponerad av storleken, designen, ptja hela upplevelsen. Bara lådan som den kom i var fantastisk. Tull borde han kunna komma undan om han packar ner lådan snyggt i sin väska. Det klart han kan kasta all förpackning och hävda att han köpt den för personligt bruk tidigare. Det borde funka också.

Om inte annat lär du kunna sälja den dyrt till någon annan. Många säger att man måste se den för att känna hur bra den är. Köp!

  • Oregistrerad
  • 2004-05-30 13:11
Ursprungligen av hosse:

tjenare min kompis skickade precis ett medelande på lunarstorm om att han var i usa och att han kunde köpa med en ipod mini till mig..nu kommer frågorna. ca hur många album jag kan få in i den?.är det lönt att sälja min 10 gigare för att köpa den?..när kommer den till svergie?..är det någon som har ångrat sig över att dom har bytt från den gammla och underbara designen till den nya minin?..och vad är det för snck om tull osv? kan man inte bara ta ur den ur kartongen och gå igenom som om man haft det förut (ok jag erkänner att den sissta frågan var allmänt sjuk)

hoppas på svar mvh!

Har din kompis möjlighet att köpa fler än en mini? jag är mycket intresserad om sådant är fallet..hör av dej!

  • Oregistrerad
  • 2004-05-30 13:17

1000 låtar på 4gb? har en 10gb av nyare modellen och har 1400 låtar(2gb ledigt).
Vilken kvallité kör ni på era mp3's? Har i princip endast 192kbps.

  • Oregistrerad
  • 2004-05-30 13:43
Ursprungligen av Swift:

1000 låtar på 4gb? har en 10gb av nyare modellen och har 1400 låtar(2gb ledigt).
Vilken kvallité kör ni på era mp3's? Har i princip endast 192kbps.

Jag har:
MINST 192 kbps på mina låtar
en hel del AAC 192 kbps (större än 192 kbps mp3)
50% av låtarna trance (altså låtar längre än 6-7 minuter) och får plats med 520 låtar.
Har 100 meg ledigt dessutom.

Hälsningar
Raptor

  • Medlem
  • 2004-05-30 15:28

ok jag tror jag köper den!,,rosa är snyggast eller?..vad kan man få för sin 3g 10gigare?..tack som fan för all hjälp!!

vad får man för tillbehör till minin?

  • Oregistrerad
  • 2004-05-31 19:48
Ursprungligen av hosse:

ok jag tror jag köper den!,,rosa är snyggast eller?..vad kan man få för sin 3g 10gigare?..tack som fan för all hjälp!!

vad får man för tillbehör till minin?

men innan du säljer någonting kom ihåg att den kan va slut....

Blå är snyggast IMO. Man får med hörlurar(duh), USB2-kabel och bältesclipshållare.

  • Oregistrerad
  • 2004-05-31 20:00

men annars SLÅ TILL! Har en kompis i USA som kom dit för en kvart sen han köper en till mej!

  • Medlem
  • 2004-06-03 03:48

ush han sa att det hade blivigt ångest och att den var slutsåld men skulle komma in snart, så jag skickar in min ipod på lagning så länge (lite små fel bara),,tack för all hjälp!

fick inte svar på en fråga bara..hur mycket kan jag begära för min nuvarande 3g 10gigs ipod?..kan vara jätte bra att få svar på den frågan med tanke på att jag kanske ska sälja den snart..mvh

ni vet inte hur långtid man får vänta tills dom kommer in i usa?,, dagar veckor månader?

  • Oregistrerad
  • 2004-06-03 19:45
Ursprungligen av hosse:

ni vet inte hur långtid man får vänta tills dom kommer in i usa?,, dagar veckor månader?

ungefär 3-6 veckor säger de men man vet aldrig...

1
Bevaka tråden