Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itrip billigt från usa.

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har du beställt därifrån? Hur funkar betalning och leverans till sverige?

Dem skeppar inte till Sverige väl? (gammal tråd)

  • Oregistrerad
  • 2004-06-02 12:31

Jag kan rekommendera www.theistore.com. Beställde en iTrip och några Evo-skal förra veckan, betalade med kort och igår låg paketet i brevlådan! Hur smidigt som helst. Och inte dyrt heller, de tar $35 för iTripen och typ 10$ i frakt, blir alltså ungefär 400 kronor!

Ursprungligen av Ronta:

Jag kan rekommendera www.theistore.com. Beställde en iTrip och några Evo-skal förra veckan, betalade med kort och igår låg paketet i brevlådan! Hur smidigt som helst. Och inte dyrt heller, de tar $35 för iTripen och typ 10$ i frakt, blir alltså ungefär 400 kronor!

OKI, låter intressant. Är du nöjd med itripen å skalen?

Ursprungligen av Ronta:

Jag kan rekommendera www.theistore.com. Beställde en iTrip och några Evo-skal förra veckan, betalade med kort och igår låg paketet i brevlådan! Hur smidigt som helst. Och inte dyrt heller, de tar $35 för iTripen och typ 10$ i frakt, blir alltså ungefär 400 kronor!

Tack för tipset! Nu har jag också beställt en iTrip från the iStore. Blev $43 totalt, vilket borde bli 324 svenska, klart billigt! Har ju iofs en mini, men jag orkar inte vänta på iTrip mini och dessutom var den ju dyrare...

Ursprungligen av Ronta:

Jag kan rekommendera www.theistore.com. Beställde en iTrip och några Evo-skal förra veckan, betalade med kort och igår låg paketet i brevlådan! Hur smidigt som helst. Och inte dyrt heller, de tar $35 för iTripen och typ 10$ i frakt, blir alltså ungefär 400 kronor!

Har beställt en itrip å laddare till bilen nu från www.theistore.com. Betalningen verkar gått bra (tomt på kontot iaf), undrar bara om man kan följa transporten eller se om varorna skckats eller ej! Känns ju lite osäkert första gången man köper från ett internetföretag.
Tack för tipset föresten.
//DJ

  • Oregistrerad
  • 2004-06-03 13:47

Jag fick ett mail från dem, först för att bekräfta beställningen, och sen ett till när de hade skickat prylarna. Och sen tog det alltså lite mindre än en vecka innan jag hade paketet. Och ja - jag är grymt nöjd med iTripen! Funkar hur bra som helst. Och skalen också, nya iSkin Evo funkar dessutom bra tillsammans med iTripen - behöver alltså inte ta av skinet.

Ursprungligen av Ronta:

Jag fick ett mail från dem, först för att bekräfta beställningen, och sen ett till när de hade skickat prylarna. Och sen tog det alltså lite mindre än en vecka innan jag hade paketet. Och ja - jag är grymt nöjd med iTripen! Funkar hur bra som helst. Och skalen också, nya iSkin Evo funkar dessutom bra tillsammans med iTripen - behöver alltså inte ta av skinet.

OKI! Det först mailet har jag fått, väntar bara på det andra nu! Tog det lång tid innan du fick det?
Fan där sa du nått, som inte var så kul å höra. Att Evo iSkin funkar tillsammans med iTrip. Jag tyckte inte att de hade så många snygga färger på de skalen, så jag beställde ett lime light iSkin av modell EXO istället. Jag tog förgivet att iTripen funkade med det oxå, men det gör det alltså inte? Surt i så fall.
Jaja, får la mixtra lite med det eller beställa ett EVO om det skulle skita sig. Om varorna dyker upp någon gång vill säga.
Tack för hjälpen.

Problemet löste sig! Två dagar efter att jag beställt mina varor fick jag en förfrågan via mail om jag verkligen ville ha ett exo iskin, mycket riktigt så skulle detta inte passa ihop med itripen. De frågade om jag ville ändra min beställning till ett evo skin, vilket jag självklart gjorde. En vecka senare låg paketet i min brevlåda =). Nu har jag testat skalet, laddaren och iTripen, och allting fungerar hur bra som helst. Tusen tack för tipset om internet sidan Ronta.
//DJannan

  • Oregistrerad
  • 2004-06-14 21:10

Nu har jag också bestället iSkin Evo + iTrip från http://www.theistore.com. Eftersom jag bor i Finland så blir det intressant att se om det kommer fram. Jag rapporterar närmare när (om) jag får det jag har beställt.

  • Oregistrerad
  • 2004-06-16 09:23

Fick idag bekräftelse att de hade skickat sakerna. Tog typ 2 dagar från att beställningen hade blivit gjord. Nu är det bara att vänta.

  • Oregistrerad
  • 2004-06-22 12:05

Och nu var paketet framme.. Tog 8 dagar ungefär.

1
Bevaka tråden