Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Behöver HJÄLP!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har varit på semester i två veckor och inte använt min ipod (10 gb tredje generationen), och därför inte laddat den. Den funkade som dom ska göra semestern. Nu, när jag laddat den och så, kopplat in dem till datorn så får jag bara ett meddelande, do not disconnect. När jag tar ur sladden så stängs den av efter att tag, och när jag sätter igång den kommer ett äpple fram och sen en folder med ett utropstecken. Hur löser jag problemet??

Ursprungligen av harryboo:

Jag har varit på semester i två veckor och inte använt min ipod (10 gb tredje generationen), och därför inte laddat den. Den funkade som dom ska göra semestern. Nu, när jag laddat den och så, kopplat in dem till datorn så får jag bara ett meddelande, do not disconnect. När jag tar ur sladden så stängs den av efter att tag, och när jag sätter igång den kommer ett äpple fram och sen en folder med ett utropstecken. Hur löser jag problemet??

Återställ! MAn ska aldrig ta ur sladden vid Do not disconnect inte bra...man kan sabba filer...hoppas du får igång den...

hur då?

hur återställer jag den? jag har redan testad play och meny knappen..menar du via datorn? var får jag tag i filerna?

1
Bevaka tråden