Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Händer ingenting när jag håller in dom. däremot slocknar den om jag bara håller in Play/paus knappen ett tag. men fortfarande samma fel när jag "startar" den igen..
Händer ingenting när jag håller in dom. däremot slocknar den om jag bara håller in Play/paus knappen ett tag. men fortfarande samma fel när jag "startar" den igen..
nej det var itne det jag mena, gör som ajg sa och håll in båda......den kommer slockna snabbt då och sedan uppenbaras ett apple äpple i rutan och vips så har du startat om den...
Nej funkar inte, men läste manualen Meny + valknappen håller på in för att resetta iPod minin, då kom apple loggan upp. men fortfarande 3.7 gb tillgängligt..
Nej funkar inte, men läste manualen Meny + valknappen håller på in för att resetta iPod minin, då kom apple loggan upp. men fortfarande 3.7 gb tillgängligt..
ok sry det är meny plus play på den stora så dt var därför.....hm......kan tyvärra inte berätta vad felet är....om det stör dig så mycket kanske du borde återstälal den.....