Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ipod 15 gig eller ipod mini eller nya ipod 4g??

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej har just nu 3,4 gb musik på hårddisken, minin har ju plats för 3,7 gb, men jag brukar typ ladda ner 1-2 låtar/veckan, är det dfå värt o satsa på en ipod mini, den e ju mindre o snyggare än vanliga ipod, eller ska ja satsa på en ipod 15 gb fast ja inte kommer använda 10 gb av dess utrymme, men ändå känna mig säker på att ja kan ha den i nåra år utan att bekymra mig om utrymme, men som sagt mycket utrymme kommer ja ej använda, men hur ska jag göra?? nåt tips? behöver egentligen ett utrymme mellan 4 gb och 15 gb, ungefär 8 gb, men sånna spelare finns inte =( eller ska ja vänta o köpa tills nya ipod 4g kommer senare i sommar/höst......??

tack på förhand!

ta minin, alla låtar behövs ändå inte on the go!

Fast de kanske är värt att vänta på 4G om de blir super!

• Oregistrerad
  • 2004-06-30 21:24
Ursprungligen av robbie:

hej har just nu 3,4 gb musik på hårddisken, minin har ju plats för 3,7 gb, men jag brukar typ ladda ner 1-2 låtar/veckan, är det dfå värt o satsa på en ipod mini, den e ju mindre o snyggare än vanliga ipod, eller ska ja satsa på en ipod 15 gb fast ja inte kommer använda 10 gb av dess utrymme, men ändå känna mig säker på att ja kan ha den i nåra år utan att bekymra mig om utrymme, men som sagt mycket utrymme kommer ja ej använda, men hur ska jag göra?? nåt tips? behöver egentligen ett utrymme mellan 4 gb och 15 gb, ungefär 8 gb, men sånna spelare finns inte =( eller ska ja vänta o köpa tills nya ipod 4g kommer senare i sommar/höst......??

tack på förhand!

Lyssna inte på han, köp en 15 gig, det resterande kan du ju använda som lagring utrymme

//C

Ursprungligen av Archduk3:

Lyssna inte på han, köp en 15 gig, det resterande kan du ju använda som lagring utrymme

//C

bla bla bla, bla bla bla

• Oregistrerad
  • 2004-06-30 21:45
Ursprungligen av minipod:

bla bla bla, bla bla bla

vem vet, ibland kan man ju behöve ett par extra gig att lagra "textdokument"

//C

Det optimala är såklart att ha en ipod med mycket utrymme för resor och andra tillfällen då man lätt vill ha all (eller det mesta av sin) musik med sig och en mini till vardags i skolan etc då man kan ha begränsat utrymme i fickorna, men vem har råd med det. En 15gb är självfallet bättre om man ganska smidigt vill kunna flytta andra filer än mp3 mellan datorer, men det varierar från person till person hur pass stor nytta man har av den fördelen.
4G, man vet aldrig vad det blir för mojäng... Ta det säkra före det osäkra.

Ursprungligen av robbie:

eller ska ja vänta o köpa tills nya ipod 4g kommer senare i sommar/höst......??

Dessutom kan man inte räkna med att iPod 4G finns ute till försäljning i höst, se bara på den svenska iPod mini lanseringen. Uppskutning på uppskutning...

Frågan är alltså: Hur länge vågar du vänta på en iPod 4G?

/P.K.

• Oregistrerad
  • 2004-07-02 10:20

Sedan är frågan vad som är nytt. Ok färgskärm och möjlighet att spela upp film är ju ballt, men hur ofta kommer du använda det??

För är den som 3g med färgskärm och längre batteritid skulle jag inte vänta.

//C

1
Bevaka tråden