Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ladda med Firewire?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-06-30 21:06

Tja, undrar bara en sak: Fick just hem iPod Mini, och jag har inte hunnit fixa så jag kan ladda den i eluttaget, så jag laddar i firewireuttaget. Går det lika fort där som i eluttaget, eller tar det längre tid?

Jag skulle bli förvånad om det är en problemskapande stor skillnad.

  • Medlem
  • 2004-06-30 22:08

Ok tack, då har jag en ny fråga: Jag laddade i firewireuttaget i typ 2 timmar, och nu fixade jag till en apparatsladd och pillade in i ac adaptern, men när jag ska ladda med den visar den att batteriet är fullt, kan jag lita på detta? Hur länge ska man ladda första gången?

  • Medlem
  • 2004-06-30 22:16
Ursprungligen av apox:

Ok tack, då har jag en ny fråga: Jag laddade i firewireuttaget i typ 2 timmar, och nu fixade jag till en apparatsladd och pillade in i ac adaptern, men när jag ska ladda med den visar den att batteriet är fullt, kan jag lita på detta? Hur länge ska man ladda första gången?

Kolla in http://ipodlounge.com/forums/showthread.php?threadid=19556 Det gäller dock vanliga ipod, men det borde vara samma med minin. Om du läser tråden får du många nyttiga tips!

  • Medlem
  • 2004-06-30 22:17

Riktigt snällt av dig!

1
Bevaka tråden