Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mini released !!!! Www.apple.se

Tråden skapades och har fått 45 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2004-07-07 15:54

NU FINNS APPLE IPOD MINI PÅ WWW.APPLE.SE (FÖRBOKNING)!!!!!!!!!!!
2595 Svenska koronor!!

RAPTOR

  • Oregistrerad
  • 2004-07-07 16:02
Ursprungligen av Raptor:

NU FINNS APPLE IPOD MINI PÅ WWW.APPLE.SE (FÖRBOKNING)!!!!!!!!!!!
2595 Svenska koronor!!

RAPTOR

Apple ringde mig nyss och sa att de tar beställning för ipod mini. Helt otrolig service fan!!
Han sa att jag är den första han ringer=)

Hälsningar
Raptor

Ursprungligen av Raptor:

Apple ringde mig nyss och sa att de tar beställning för ipod mini. Helt otrolig service fan!!
Han sa att jag är den första han ringer=)

Hälsningar
Raptor

När kommer leveransen att ske om man beställer idag?

/P.K.

24 juli börjar de skicka ut..

Ursprungligen av Patrikb:

24 juli börjar de skicka ut..

Roger that.

Gäsp, jag fick den 200 kr billigare och mer än 1 månad före er.

Jag är så jävla grym, jag vet, men komigen
beställ ni bara och få den om 19 dagar, noobs.

ägda

Ursprungligen av minipod:

Gäsp, jag fick den 200 kr billigare och mer än 1 månad före er.

Jag är så jävla grym, jag vet, men komigen
beställ ni bara och få den om 19 dagar, noobs.

ägda

lagom kaxig va... har haft min i snart tre månader nu juh och det finns dom här som haft den ännu längre skulle jag tro.... så tagga ner lite va

Ursprungligen av skummis:

lagom kaxig va... har haft min i snart tre månader nu juh och det finns dom här som haft den ännu längre skulle jag tro.... så tagga ner lite va

ta inte åt dig, jag snackar med noobsen som INTE har en, du vet, de är vi, mot dom!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-07 23:44

minipod: how?

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-07-08 00:12

Gav 3200:- för min och är väl ungefär 2 månader före er som köper den i Sverige, värt varenda krona

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-08 10:26

Visst e den snygg, liten o ball men den sväljer ju inte speciellt mycket musik för pengarna... vad är tjusningen med en mini istället för en "vanlig" ipod? jag personligen skulle aldrig fått för mig o köpa någonting mindre än en 40Gb...

Ursprungligen av kainen:

Visst e den snygg, liten o ball men den sväljer ju inte speciellt mycket musik för pengarna... vad är tjusningen med en mini istället för en "vanlig" ipod? jag personligen skulle aldrig fått för mig o köpa någonting mindre än en 40Gb...

Precis.
har man över 20GB musik så måste man likförbannat solla.
och jag har inte råd och vill inte ha en 40GBare (om ingen ger mig den

jag tycker man klarar sig utmärkt på 4gb... har enbart de låtarna jag vill lyssna på i poden... vill inte ha en massa skräplåtar som gör att ja måste ta upp den i fickan o byta låt
sen tyckte jag att den vanliga va i största laget för min del... det skiljer inte sjukligt mycke men det skiljer. och eftersom minin har alla funktioner som den vanliga har så slog jag till.

men som sagt. behoven är juh olika.. vissa vill ha hela sitt arkiv på ipoden och andra gör som mig.... en del vill juh kunna ha den som bärbar hd också...

för övrigt så kör jag juh random på ALLA mina låtar i poden.. inga spelistor alltså... alla är olika.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-08 12:50
Ursprungligen av skummis:

jag tycker man klarar sig utmärkt på 4gb... har enbart de låtarna jag vill lyssna på i poden... vill inte ha en massa skräplåtar som gör att ja måste ta upp den i fickan o byta låt
sen tyckte jag att den vanliga va i största laget för min del... det skiljer inte sjukligt mycke men det skiljer. och eftersom minin har alla funktioner som den vanliga har så slog jag till.

men som sagt. behoven är juh olika.. vissa vill ha hela sitt arkiv på ipoden och andra gör som mig.... en del vill juh kunna ha den som bärbar hd också...

för övrigt så kör jag juh random på ALLA mina låtar i poden.. inga spelistor alltså... alla är olika.

Jag har också bara låtar som jag lyssnar på på podden... har fyllt 25gb. har väll ett arkiv på 90gb på datorn. resterande tommt utrymme avnänder jag till att föra över bilder från kameran till podden för att inte behöva lägga ner pengar på svindyra minneskort. räcker med ett 1gb kort som man kan tömma när man e på semester... skitsoft

  • Oregistrerad
  • 2004-07-08 17:43

Till den som inte beställde mini igår. Plötsligt så ligger leveranstiden på 4 veckor (augusti):)

Raptor

2387.5 med studentrabatt.
Jag beställde mig en grå.
Kom till mig nuuu

  • Oregistrerad
  • 2004-07-09 18:06
Ursprungligen av vemsom:

2387.5 med studentrabatt.
Jag beställde mig en grå.
Kom till mig nuuu

Hur gjorde du för att få med student rabatt?

Loggade in på mecenats hemsida, och clickade mig vidare, men fick ingen rabatt.

Raptor

Ursprungligen av Raptor:

Hur gjorde du för att få med student rabatt?

Loggade in på mecenats hemsida, och clickade mig vidare, men fick ingen rabatt.

Raptor

Det var nog där jag hittade det iaf..

Ursprungligen av Raptor:

Hur gjorde du för att få med student rabatt?

Loggade in på mecenats hemsida, och clickade mig vidare, men fick ingen rabatt.

Raptor

Längst ner på huvudsidan i högra kolumnen!
En bild på ett äpple också står det "Rabatter för utbildningssektorn."

Ursprungligen av Raptor:

Hur gjorde du för att få med student rabatt?

Loggade in på mecenats hemsida, och clickade mig vidare, men fick ingen rabatt.

Raptor

Eller här:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/seInd.woa/90903/wo/ZEFU0UW7ERb72tvmwSroLNwhb9k/1.0.7.1.0.6.21.1.0.1.0.0.0.1.0

Om det inte är en sån tillfällig länk som blir gammal efter ett tag ..

Värst va mycket snack det va om att få sin iPod Mini, för mig är det snart dax att uppdatera mig ffs

Mohahah redan haft min i ~3 månader.. hihihi
/fankaii

Mohahaha snart haft min i 1 månad 16/6

ni är sena

  • Oregistrerad
  • 2004-07-10 15:13
Ursprungligen av minipod:

Mohahaha snart haft min i 1 månad 16/6

ni är sena

En månad, då har den där härliga känslan med något nytt försvunnit. Tur att man sparat den lite

Ursprungligen av Lilieqvist:

En månad, då har den där härliga känslan med något nytt försvunnit. Tur att man sparat den lite

Det är en iPod Mini vi snackar om, känslan sitter fortfarande kvar jag är lika kär varje gång.

sen känns det så jävla bra att ha den före resten av Sverige

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-10 22:28
Ursprungligen av minipod:

Det är en iPod Mini vi snackar om, känslan sitter fortfarande kvar jag är lika kär varje gång.

sen känns det så jävla bra att ha den före resten av Sverige

Som det spelar nån roll hur länge man har haft den... bara man har en pod ska man va nöjd

Ursprungligen av kainen:

Som det spelar nån roll hur länge man har haft den... bara man har en pod ska man va nöjd

har du hört talas om "impfaktorn" eller läser du möjligtvis M3?

Ursprungligen av minipod:

har du hört talas om "impfaktorn" eller läser du möjligtvis M3?

Vem ska du impa på? Dina nördkompisar? Eller du kanske har med den när du är ute o raggar på krogen?

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-11 11:19
Ursprungligen av minipod:

har du hört talas om "impfaktorn" eller läser du möjligtvis M3?

Impfaktorn är obefintlig... och ja jag läser M3.
Men det är fortfarande löjligt om att gnabbas om vem som hade sin först. Det spelar ju ingen roll så länge båda har en

Ursprungligen av kainen:

Impfaktorn är obefintlig... och ja jag läser M3.
Men det är fortfarande löjligt om att gnabbas om vem som hade sin först. Det spelar ju ingen roll så länge båda har en

om båda har en och har fått den innan den fanns i Sverige då är det lungt.
Men om nån som köpt den från Sverige när den lanseras i vanliga butiker försöker impa, då jävlar!

Bevaka tråden