Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skum playlist.

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-07-13 18:39

Är det någon som vet varför jag har en playlist som heter Adrian's music i Itunes som jag INTE har skapat och med 15 gb music i (Jag har inte ens 15 gb ledigt i min HDD) och känner inte igen en endaste låt. Men när jag trycker play så spelar låtarna upp som vanligt.
Låtarna är inte mina.

Raptor

[FONT="Verdana"]Din iPod skulle jag tra vara i andra hand. Att någon har haft den innan dig och skickat tillbaka den och fått en ny och du har fått deras efter att dom fixat vad som varit fel och sedan glömt formatera den. Det e bara vad jag tror . så vida den inte varit helt tom innan när du fick den. Men jag vet inte jag bara spånar lite... Formater och gör om allt.... se vad som händer... ha de gutt[/FONT]

  • Oregistrerad
  • 2004-07-13 22:31
Ursprungligen av THORVALD:

[FONT="Verdana"]Din iPod skulle jag tra vara i andra hand. Att någon har haft den innan dig och skickat tillbaka den och fått en ny och du har fått deras efter att dom fixat vad som varit fel och sedan glömt formatera den. Det e bara vad jag tror . så vida den inte varit helt tom innan när du fick den. Men jag vet inte jag bara spånar lite... Formater och gör om allt.... se vad som händer... ha de gutt[/FONT]

Altså, jag har ingen ipod kopplad till datorn. Dessutom har jag bara en ipod mini (adrian's music är altså enheten är på 15gb). Det är helt SJUUUkt:)

Raptor

  • Oregistrerad
  • 2004-07-13 23:40

Det är inte delad musik lr något sånt då

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-07-14 08:37
Ursprungligen av raZmus:

Det är inte delad musik lr något sånt då

Bor du i ett tätbebott område? Har du trådlöst nätverk? Det kan ju hända att det är någon som bor nära dig som har lyckats komma in på ditt nätverk å då kan du lyssna på hans musik... :rolleyes:

  • Medlem
  • 2004-07-14 13:15

jag tror starkt på thorvalds teori och tvivlar starkt på legolas teori!

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-07-14 14:13
Ursprungligen av klutf:

jag tror starkt på thorvalds teori och tvivlar starkt på legolas teori!

Jasså, jaja, men Raptor skrev ju att han inte har nån iPod... Läs innan du skriver!

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-14 15:54
Ursprungligen av klutf:

jag tror starkt på thorvalds teori och tvivlar starkt på legolas teori!

Du menar tvärtom va?

  • Oregistrerad
  • 2004-07-14 18:03
Ursprungligen av Legolas:

Bor du i ett tätbebott område? Har du trådlöst nätverk? Det kan ju hända att det är någon som bor nära dig som har lyckats komma in på ditt nätverk å då kan du lyssna på hans musik... :rolleyes:

Det är helt sjuuuuuuuuuukt!:) Jag har inget trådlöst nätverk och en bra brandvägg! Nu när jag kollar så finns inte playlisten kvar. Går det att dela musik i itunes??

Hälsningar
Raptor

  • Medlem
  • 2004-07-14 18:07

ha ha ha ha..........jag är ju helt snurrig! sorry

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-07-14 18:34
Ursprungligen av Raptor:

Det är helt sjuuuuuuuuuukt!:) Jag har inget trådlöst nätverk och en bra brandvägg! Nu när jag kollar så finns inte playlisten kvar. Går det att dela musik i itunes??

Hälsningar
Raptor

Nja, det går kanske inte direkt att dela... Men om du har ett nätverk så kan andra datorer i nätverket, som har iTunes, komma åt din musik, om du tillåter att dom får det förstås...

Har du ett trådlöst nätverkskort så sätts automatiskt ett ad-hoc-nätverk upp, och med hjälp att Apples Rendevouz så hittar din dator automagiskt hans musik som han delar ut.

  • Oregistrerad
  • 2004-07-14 20:09
Ursprungligen av DrRotmos:

Har du ett trådlöst nätverkskort så sätts automatiskt ett ad-hoc-nätverk upp, och med hjälp att Apples Rendevouz så hittar din dator automagiskt hans musik som han delar ut.

Har inget sånt. Bara Bredbandsbolaget=)
Säkert någon annan i fastigheten som har en ipod eller något.

Raptor

Ursprungligen av Raptor:

Har inget sånt. Bara Bredbandsbolaget=)
Säkert någon annan i fastigheten som har en ipod eller något.

Raptor

More power to BBB
10 eller 100 mbit?

mmmm...BBB.....mmmm.....

Fan en annan får sitta och lusa med KomBort....iförsig deras 8Mbitare är godkänd....sa iförsig så ang. deras 128Kbit:are när den kom oxå

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-15 09:19

Självklart sitter man med BBB
10Mbit räcker gott o väl... än så länge
Rekordet på en månad är hittils 269GB i download...

1
Bevaka tråden