Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips knep & knåp?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag får min första ipod (3G 40gb) i slutet på månaden. De vill säga att jag är ny iPod användare.

Därför undrar jag om ni har lite tips på vad man ska tänka på eller göra. Lite smått och gott.

Tack på förhand!

Jag tycker att ett case är en bra investering. Väntade med att köpa det till min Mini och nu hann den bli lite "kantstött" innan jag fick på ett vettigt case.

Hmm...

Ursprungligen av kribba:

Jag tycker att ett case är en bra investering. Väntade med att köpa det till min Mini och nu hann den bli lite "kantstött" innan jag fick på ett vettigt case.

Jag funderade faktist på om det var värt det. Men nu kommer jag definitivt köpa en. Har du någon du skulle kunna rekomendera?

/A

Ursprungligen av Lexulight:

Jag funderade faktist på om det var värt det. Men nu kommer jag definitivt köpa en. Har du någon du skulle kunna rekomendera?

/A

Jag skulle rekommendera ett PodSleev. Har ett likadant fast för minin (MiniSleev) och det är lysande!
Du kan ha det i clipen, du kommer åt alla portar (toppen och botten är utan skydd), det skyddar displayen, är snyggt och sitter bra!

• Medlem
  • Täby
  • 2004-07-15 19:05
Ursprungligen av Richard_:

Jag skulle rekommendera ett PodSleev. Har ett likadant fast för minin (MiniSleev) och det är lysande!
Du kan ha det i clipen, du kommer åt alla portar (toppen och botten är utan skydd), det skyddar displayen, är snyggt och sitter bra!

Håller med! Fick mitt idag och det är det bästa skalet jag har provat.

• Oregistrerad
  • 2004-07-15 19:34
Ursprungligen av Lexulight:

/A

Kolla på Kullander&Kullander på regementsgatan. Dom har helt ok med prylar. Sen så får man en schysst uppfattnign av att se det "live"

Ursprungligen av hub:

Kolla på Kullander&Kullander på regementsgatan. Dom har helt ok med prylar. Sen så får man en schysst uppfattnign av att se det "live"

Hmm.. ska kolla där.

Något annat jag ska tänka på?

Angående case... De bästa jag har testat är Podsleevez och Lajo.biz case Exo.

• Medlem
  • Täby
  • 2004-07-16 12:07

Kika denna tråden för lite mer om podsleevez
http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=41672

1
Bevaka tråden