Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag har beställt!

Tråden skapades och har fått 46 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Men det känns som man måste skaffa sig ett iPod skin... Fodralet som är med måste man ju ta ur podden ur när man ska byta låt osv...

  • Oregistrerad
  • 2004-02-11 13:40

Jeg bestilte ipod 20 gb 30. januar. Den er enda ikke kommet. På ordrestatus så var den sist i Luxembourg, og det var igår. Det går ikke akkuratt raskt/snabbt men jeg sparer 500 kroner ved å kjøpe på apple store og ikke på lokal butikk her.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-11 18:35

Sluta snacka om hur lyckliga ni är med era iPodar. Nu har jag drabbats av iPodsjukan igen och måste försöka övertyga mig själv om att det inte är ekonomsikt försvarbart

Ursprungligen av Doktor G:

Sluta snacka om hur lyckliga ni är med era iPodar. Nu har jag drabbats av iPodsjukan igen och måste försöka övertyga mig själv om att det inte är ekonomsikt försvarbart

Jag är verkligen ledsen... En grej som slog mig när jag fått podden är att det verkligen är ekonomiskt försvarbart. D v s det är värt pengarna!

  • Oregistrerad
  • 2004-02-12 02:20

Tyst nu. Snart kommer jag att tvingas käka ris och gröpe i ett par månader.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-12 02:30

3000 för lillmodellen men man måste ju nästan köpa mellanmodellen så man får fjärrkontroll och skyddsväska. Och gratis gravyr fram till den 27 mars, vilket kan betyda att en splitterny generation kommer då. Nej, jag måste vara stark och låta bli. My precious....

  • Oregistrerad
  • 2004-02-13 09:59

Oyvind, beställde min 29/1, idag ringde TNT och var på väg hem till mig, som tur är är min sambo hemma idag och kunde ta emot den. Väntar på att arbetsdagen ska ta slut

/Jonas

  • Oregistrerad
  • 2004-02-13 12:20

Jeg fikk min ipod idag, så nå er jeg glad... jeg åpner boksen foran LIVE WEBCAM foran mine venner... Hvor nerdete kan det bli"

  • Oregistrerad
  • 2004-03-26 22:29

Idag fick jag min iPod!

Så idag är jag världens lyckligaste kille (förutom andra tjejer och killar som också har fått en ipod idag).

Jag undrar om Apple ***verkligen*** är medvetna om vilken känsla man har när man lyfter av det yttre locket, vecklar ut kartongen och läser "Designed By Apple In Carlifornia" och sedan lyfter ut nästa flik där det står "Enjoy." Sedan vecklar man ut sista fliken -- så ligger den där och vilar så sött!

Det är magiskt mina vänner! Jag hittar inte ord.

Denna lilla skapelse, varför har jag inte köpt någon tidigare?

Ska utforska den mer nu, har bara lekt som hastigast med den. Återkommer med en massa frågor sedan. Jag fattar inte vad spellista "on the go" är bra för t ex... Men jag lär mej väl jag åsså...

TACK APPLE!

Känslan sitter i... Jag känner en väldig glädje när jag tittar på den, fortfarande efter någon månad.

Fick tillbaka ipoden från reparation igår... (dvs jag fick en helt ny som ersätter den gamla). Andra gången nu som garantin ger mig en ny ipod (känsliga rackare). Skön känsla iaf att packa upp den

  • Oregistrerad
  • 2004-03-27 12:34
Ursprungligen av lasson:

Fick tillbaka ipoden från reparation igår... (dvs jag fick en helt ny som ersätter den gamla). Andra gången nu som garantin ger mig en ny ipod (känsliga rackare). Skön känsla iaf att packa upp den

min är lite trasig, så jag måste skicka in den säger de.....fast jag har en 10 gb.....och vad jag vet säljs den itne längre...vad hände då.......får jag e 15 gb eller får jag betala mellanskillnaden för att få en ny, även fast den jag har nu var trasig från starten?

  • Oregistrerad
  • 2004-07-23 18:58

Nu är jag med iPod... Beställde den nu i kväll.
Enligt Applestore ska den vara klar inom fem dagar...
Med gravyr, ja - jag kunde inte låta bli... "All your base are belong to us"....

Så vi får väl se när det ringer på dörren... *Dreggel*

Jag har beställt en 20 Gb med mitt namn ingraverat oxå. Till de så har jag köpt ett par vita Sony MDR-EX71SL. Det kommer att vara en sann upplevelse att lyssna på band som Killswitch Engage, Soilwork och Soulfly i den. Muhahahahaha!

  • Oregistrerad
  • 2004-07-23 19:49

schysst!!!

  • Medlem
  • 2004-07-23 20:25

Jag hoppar härmed på "jag har beställt en ipod och väntar som ett barn på julafton"-tåget.

Jag med.

Bevaka tråden