Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hur går en reparation till ?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej har ansökt om batteri byte på apple.se och sen när jag kolla på reparations status står det item shipped ??

vad betyder det ?? vad behöver jag göra ? tacksam för svar från folk som har varit med om det förut

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-21 14:04
Ursprungligen av jiggy-diggy:

hej har ansökt om batteri byte på apple.se och sen när jag kolla på reparations status står det item shipped ??

vad betyder det ?? vad behöver jag göra ? tacksam för svar från folk som har varit med om det förut

Dom har skickat en förpackning som du ska returnera hela din iPod till apple i... sen får du tebax den när dom har bytt batteri i den.

  • Medlem
  • 2004-07-21 14:39
Ursprungligen av kainen:

Dom har skickat en förpackning som du ska returnera hela din iPod till apple i... sen får du tebax den när dom har bytt batteri i den.

...eller en utbytesmaskin, som kan vara en helt ny eller en annan lagad maskin. Hur som helst så får du hem en fungerande maskin.

...vad nu detta hade med batteribytet att göra. Läste som vanligt inte igenom helt. :rolleyes:

förväntansfull ups hämtade den idag hur länge tror ni jag får vänta

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-23 14:19
Ursprungligen av jiggy-diggy:

förväntansfull ups hämtade den idag hur länge tror ni jag får vänta

Jag vet inte men jag skulle gissa på ett par veckor.

  • Medlem
  • 2004-07-23 15:05

Jag fick vänta mindre än en vecka.. och då var det över en helg också!

  • Oregistrerad
  • 2004-07-25 14:13

Det tog ca 5 dagar från att UPS hämatade min iPod till jag fick en sprillans ny ifrån Apple. Utan repor eller någonting

Ursprungligen av FileX:

Det tog ca 5 dagar från att UPS hämatade min iPod till jag fick en sprillans ny ifrån Apple. Utan repor eller någonting

Kostade det någonting och om hur mycket?

Ursprungligen av Mini me Rosa:

Kostade det någonting och om hur mycket?

om du har garanti kvar på den ska det inte kosta nånting.. (garantin ligger på ett år)

  • Oregistrerad
  • 2004-07-26 21:04
Ursprungligen av Mini me Rosa:

Kostade det någonting och om hur mycket?

Om du har garanti kvar kostar det hela 0 kr! Svindyrt enligt mig, men å andra sidan får man en ny iPod

jag fick en ny igår hehe utan repor och så..
måste bara fråga en sak låter era ipods när ni skakar på dom ? det är nå litet som låter alltså

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-07-29 09:37
Ursprungligen av jiggy-diggy:

jag fick en ny igår hehe utan repor och så..
måste bara fråga en sak låter era ipods när ni skakar på dom ? det är nå litet som låter alltså

Nope, inte min! Jag tänkte på en annan sak, byter dom ut själva "skalet" oxå? eller bara grejerna inuti...?

Ursprungligen av Legolas:

Nope, inte min! Jag tänkte på en annan sak, byter dom ut själva "skalet" oxå? eller bara grejerna inuti...?

det verkar på min som om dom byt batteri och själva skalet med tanke på att den låter när jag skakar på den =/

1
Bevaka tråden