Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sony MDR-V700

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är nu sugen på att skaffa mig ett par nya lurar till min ipod. Har kollat runt lite och är intresserade av ett par tätslutande lurar. Har kollat en del på Sony MDR-V700. Dessa är dock rätt dyra och jag undrar om någon annan har dessa och vad ni tycker om dessa. Läst runt en del på nätet och den har fått väldigt bra kritik av tidningar och liknande som testat dem. Men däremot så har de flesta privatpersoner som jag läst tyckt att den inte alls är så bra som alla påstår.

Sen undrar jag oxå om en ipod klarar av att driva de så pass stora lurarna...?

självklart klarar den det.

Men skippa Sony och allt sånt tjafs, och börja kolla på Sennheisers modeller.
webhallen.se är bra!

Jag har dem, och dem är skitbra.

Jo jag vet att sennheiser har grymt bra lurar. Och Porta Pro och Sporta Pro är lurar till bra pris med grymt ljud. Men jag är på jakt efter lurar liknande Sony MDR-V700, alltså nån form av dj liknande lurar.

funkyfreD: Har du haft dina Sonys länge? Håller de bra? För jag kommer att släpa runt på mina lurar i ryggan konstant. Och jag har hört att de går sönde i fästena och att kuddarna man har mot öronen pajar förvårnansvärt lätt...Är det så eller är du grymt nöjda med dina? Finns det något negativt med dem?

Pioneers DJ-lurar håller bra kvalite. Har själv SE-DJ5000 och är helnöjd. Min kompis har HDJ-1000 och dom är grymma.
Du borde kolla in dessa lurar om det är ett par feta hållbara DJ-lurar du rä ute efter.
Bilder på mina SE-DJ5000
http://martin.mainstream.se/?action=sma&uid=3&al=361
HDJ-1000
http://www.telemekano.se/horlurar/bilder/PioneerHDJ1000.jpg

dessutom. om en olycka skulle vara framme så ka du kontakta pioneer och köpa typ varenda liten del på hörluren som reservdel.

1
Bevaka tråden